Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en als je er weer vanaf wil kan die nog op marktplaats 
ik zie alleen die kratjes nooit te koop.. waar haal je die? Je kan er echt zoveel leuks mee!
Ik heb gave PTT POST-stof besteld, polyeterschuim, beklede knopen en ritsen om kussens te maken voor de kratjes 
) 

Ik had alles met paarse accenten, kleed & assecoires enzo. Alles wat paars is verkast naar de slaapkamer. Die muur word zandkleur, de meubels wit en dan alles met lichtblauwe en turquoise accenten. Lekker zomers

kastje vind ik idd ook leuk geworden!! Lekker romantisch, dat oude look hou ik niet zo van 
weet niet of dit de geschikte tafel is voor strak wit. Maarja ik heb een beeld in mn hoofd voor mn huis.. alles wit gecombineerd met zacht en turquoise/blauwe spullen.. ik wil hem nog flink vol gaan zetten met kandelaars met blauwe kaarsen, of vazen met bloemen. Misschien dat het er dan leuker uitziet. En er moet nog een buffetkast bij..Die paarse muur is ook niet wat natuurlijk
ach het houd jebezig
dat geeft me weer moed om te gaan "mpen" naar een dressoir en buffetkast om te pimpen. En dit was al een week werk
nu nog een dekenkistje staan.. en de muur.. maar ik heb echt zo'n vreselijke hekel aan muren verfen
Hier moet het andere glazen deurtje er wel nog in geplaatst worden, heb nog geen foto met de 2 deurtjes..

Alleen nog grondverf, maar toch even showen 

, een heeeel mooie buffetkast kunnen reserveren bij iemand die hem vast wilt houden tot ik het vervoer daarvoor heb over 2 weken
weet het nog niet precies. Ik wil inderdaad wel iets met die paneeltjes. Ik zat te denken om dat te "washen" maar dan met paars. Ik heb de hele slaapkamer paars. Krijtverf is idd ook leuk! Hmm morgen maar even kijken als ik weer lak en verf ga halen

......buiten verven is geen succes en de kleine man is met geen stok naar binnen te krijgen nu....