Hmm in plaats van onze tijd nuttig te besteden aan het plakken van plintjes, zijn we onverwachts even naar Ikea geweest... Hadden we beter niet kunnen doen. Met 53 artikelen zijn we weer thuis gekomen Wel een hoop spullen die we echt nodig hadden; staande lamp, paneelgordijnen voor, gordijnen achter, Ikea keukentje voor kindlief (van haar verjaardagsgeld), lampje voor op haar kamer, van die planken voor op haar kamer, dekbedovertrek voor haar en nog een hoop klein spul, en dan hebben we de paden met vazen en kaarsen enz. nog overgeslagen
Ja barendrecht! En het was nog rustig ook. Haha ja konden ons niet inhouden. Was weer een half maandsalaris, maar goed, als we de gordijnen op maat hadden laten maken waren we net zo veel kwijt geweest. En nu hebben we er nog een hoop andere leuke dingen bij!
Ikea is leuk! Mijn complete keuken (pagina hiervoor of die daarvoor) komt daar vandaan we hebben ook de tv meubel daar vandaan en onze boxspring. Ik ga altijd naar de Ikea bij de arena, en het is eigenlijk altijd wel druk, vooral bij de keukens haha, als je wat wilt hebben (wij gingen voor alleen een koolstoffilter) moet je daar in de rij aansluiten. Duurde 48 minuten..
Wij hebben vandaag ook nog even geshopt! Bij groenrijk hebben we 2 orchideeën met pot en 2 planten gekocht voor de vensterbanken. Daarnaast nog een hoop keukenspul en fotolijstjes gekocht
Time2Tri
Geplaatst: 13-10-12 10:04
Ben ik ook weer , loop een beetje achter met reageren . Ben sinds deze week weer aan het werk ...
Als eerste Manzano gefeliciteerd ...
Wauw Dems ...wat een verschil , jullie hebben er een partijtje hout door heen gewertk .
@Kentaro beautyfull Kitchen , en ik vind je tafeltjes en de "koetjes"erg leuk .
Veel werk verricht erg mooi geworden SuSem, vind vooral de kleur paars op de slaapkamer erg mooi (lijkt erg op mijn kleur paars ) "lady,s Night " associeer ik in eerste instantie ook niet met Intratuin . Maar wel een leuke actie ....
Word nou vandaag eindelijk mijn gepimpte spiegel opgehangen ? Af en toe word ik er gek van dat ik voor klusjes afhankelijk ben van andere . Misschien vandaag een foto van een hangende spiegel .
Wij hebben vanmiddag een enorme plantenbak en 2 planten gekocht voor in de hal. Dat was flink kassa zeg! Wat durven ze te vragen voor een stuk kunststof... Maar ja zelf maken is ook geen optie hè
Heb effe snel een foto gemaakt zonder flits , de kleur spelingen op de muur zijn van de ambitight van de tv .
Nu de spiegel hangt zit ik alleen met een lege hoek in het eet gedeelte . Iemand een ideetje ??
_Lorette_
Geplaatst: 13-10-12 22:09
Mooi, Ditano! Vind het paars leuk staan.
Vandaag zijn de radiatoren eindelijk gemonteerd! Zo is nu de ene kant van mijn (nog kleurloze) slaapkamer:
Achter mij / op de plek waar ik sta komt het bed. We kunnen binnenkort eindelijk verhuizen
Kentaro
Geplaatst: 13-10-12 23:44
Lorette, wat een ontzettend mooie slaapkamer!
ditanno, zeker een mooi schilderij!! Wil je iets op de lege muur hebben of er voor? Als je iets op de muur wilt, is het een idee om een langwerpig canvas te laten maken van iets van een zebra o.i.d.??
mootje, dat is inderdaad ook een shiba! Wat een óntzettend leuke foto's zaten daarbij zeg!!
Vanmorgen gingen we naar de rijneke boelevard zoeterwoude eigenlijk om te kijken voor een eettafellamp en een kleinere salontafel. Voor een lamp hebben we nog helemaal niet gekeken en voor een tafeltje zijn we er nog niet uit..... Maar kwam wel met een paar andere hele mooie dingen thuis.... Als ik er morgen aan toe kom, zal ik foto's maken en plaatsen. Een onwijs gave hocker, onderkant oud hout en bovenkant geitenhuid / een super gaaf dienblad voor op de eettafel / een zelfde groter dienblad, waarvoor we een soort van rotan salontafeltje hebben gezien, waar we hem op willen leggen (maar we hadden geen tijd meer om die vandaag op te halen )