Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:24

Schoenen opbergen.. Ik volg mee want het wordt hier in de gang een zooi, haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:45

Geinige stoel bij Dalani

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:51

Rollen is hem toch niet geworden :P Iedere kamer was er wel iemand bezig....

Wat een leuke ideeen voor onder een trap komen er voorbij!! (alleen een keukenblok onder je trap lijkt me toch niets :o Het idee dat iedere keer dat er iemand de trap op stormt er van alles naar beneden komt :+ )

De juiste afzuigkap en vaatwasser worden de 15e geleverd en gemonteerd! Valt niet helemaal tegen, maar had natuurlijk fijner geweest als het vandaag in 1x af had gekomen. Volgens de monteurs doet Siemens dat vaker, andere spullen leveren?! }:0

Weet niet meer wie haar huis liet zien, maar wat een mooie inrichting!! (heb ik het nu mis of lijkt het veel op foto's die ik eerder voorbij heb zien komen?!?)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:53

Fijn dat het geregeld is! Lekker makkelijk, Siemens de schuld geven :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:54

Dat was ook het eerste dat ik dacht :D
Foto's houden jullie nog even tegoed. Vond het zo stom om om de mannen heen een paar foto's te maken (hoewel die ook wel de moeite waren om te fotograferen.... }> )

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:16

Gelukkig wordt het nog wel snel geleverd Kentaro, als alles af is kunnen jullie lekker rustig genieten van jullie mooie huis :D dat hebben jullie dan dubbel en dwars verdiend!

Ik heb met net flink ingehouden in de Intratuin, kadootje kopen voor een vriendinnetje die 2 weken op de poezels heeft gepast.
Zag een hoop moois voor mezelf.... mooie vaas voor op de eettafel, 90 euro -O- Mooie vaas voor op het tv meubel, 80 euro -O- mooie nepbloemen, 18euro per tak -O-
Heb het maar even bij het kadootje voor vriendinnetje gehouden. Milk&Sugar stackable set van Riviera Maison, wilde ze heel graag en was net zo duur als een mooie bos bloemen die maar een weekje blijft staan :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:19

Waar komt dat rek vandaan voor shoenen aan de deur? Dat is wel een top-oplossing voor hier!
Durf de foto bijna niet te laten zien, maar hier ziet de ruimte voor de schoenen er momenteel zo uit :').
Sport- en werkschoenen zitten al in de laatjes en heb nog een kapstok met ook 3 laatjes en die zit al vol met slippers. Ben zoooo blij dat vriendlief maar 5 paar heeft :=.
Maar... Vind het dus geen gezicht en kan gewoon niets meer kwijt. Mn 2 paar zwarte laarzen heb ik nu al in het washok gegooid, maar dat rek van de vorige pagina is wel errug handig! Hoe ver komt die naar binnen? Want zit bij die deur met een wasmachine in het hok..

Foto even in link, hij is echt te erg := . (chiquita dozen gaan uiteraard nog weg, is een inzamelingsactie voor kleding voor Roemenie. Vriend van mn vader woont daar sinds een jaar en vraagt altijd of we nog kleding op kunnen sparen :') )
http://farm9.staticflickr.com/8143/7691 ... f10f22.jpg

Ahhh sssstt over riviera maison! Ik wil zoooo graag die fotolijsten, maar moet me echt inhouden.
Kwam er gister even achter dat mn financieel adviseur nog helemaal geen belastingteruggave voor me heeft geregeld |o :x .

Fijn dat het toch nog aardig snel geleverd kan worden kentaro!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:25

Hey die witte pumps van S. Oliver heb ik ook :')
Beste schoenen die ik heb :))

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:03

Vanaf woensdag 6 augustus 19 uur grote opruiming bij intratuin rhoon! Korting tot 60%! Kwam ik net toevallig tegen in ons huis aan huisblaadje.

Wie had er nou nog meer last van dat dr hypotheekverstrekker waarschijnlijk niet alles op tijd in orde kon hebben ivm onderbezetting? Hier dus vandaag hetzelfde te horen gekregen. Vriend is even pislink geworden. 1. termijn is allang vertreken 2. notaris is allang geregeld en we moeten een boete betalen aan de notaris als t niet op tijd klaar is 3. 10 augustus is de sleuteloverdracht bij de notaris al en die willen de papieren uiterlijk 5 werkdagen vantevoren binnen hebben. Plus dat we allebei vrij genomen hebben na de sleuteloverdracht... Ben zo blij als het achter de rug is...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:24

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:30

Ik had zoiets voor de katten maar dan wit en groter... Hebben ze 3x in gelegen. Maar blijft leuk :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:36

Mar :')
Kaygee, wat ontzettend balen zeg! *Gaat op handen zitten om niet naar Rhoon te gaan*
Yv, Die peeptoes en roze pumps komen me erg bekend voor :))

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:44

Ik heb dat rek toen bij de blokker vandaan voor aan de deur, weetv alleen niet of die er nog is.
Zag hem niet meer op de site staan.
Hij komt hier nog geen 25 cm van de kant af, maar heb ook niet een grote maat (36 :) ) dus heb kleine punten die uitsteken.
Want je schoen punten steken het meest uit dan het rek zelf.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 19:28

volgens mij hebben ze dat schoenenrek nu ook bij de Aldi, of de Lidl. 1 vd 2 :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 19:59

Nicolle, Die stoel met poef bij Dalani is gaaf :j Ik weet alleen niet wat je anders kan doen dan hangen op die stoel.
Dit vind ik gaaf:
Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:42

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:50

Het begint aardig vorm te krijgen, kentaro!
Rhoon is voor mij 5 minuten :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:57

Ja he!? Kan écht niet wachten tot alles klaar is en we helemaal over zijn!! (vooral tot het laatste achter de rug is :o )

Nou, dan zou ik het wel weten! }> (kan ik m'n lijstje opgeven?? :+ )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:08

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:17

Oeh, die is gaaf!!!!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:18

Idd een hele gave kast :))

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:22

En je kunt er lekker wat in kwijt ook :D

Mootje, jij denkt dat je niet gaat kijken?? *D

Een tijdje terug hadden jullie het over sieraden opbergen. Stond vandaag in het blokker krantje een leuk sieradenopbergrekje!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:46

INderdaad leuke ruimte Mootje, ik hou alleen niet zo van dat soort bureau's.

Netjes kentaro. Leuk die vorm van het bad, Is het bad echt in die vorm, of alleen in ombouw?

Zoektocht naar een boekenkast gaat 'm niet hier niet worden. Heb woonprogramma die ik heb, heeft alleen vitrines met enkele of dubbele glasdeur, of dezelfde kasten alleen met lichte deuren. Zat te denken om dan voor een witte te gaan kijken, maar daar ben ik nog niet helemaal uit..
Ooit he, als ik heeeeeel veel centjes heb gespaard ( :') ), komt er een groot huis mét ruimte voor een mooie brede boekenkast met trap én een buffetkast.

Leuk zo die kast bij Dalani, heel apart! Kicke!

Mijn sierraden zitten allemaal in zo'n doos die ik ooit bij de juwelier heb gehaald. Aan de ene kant wel jammer, want hij is dicht, maar aan de andere kant ideaal, want dat fluweel is echt een stofnest anders.

Wat was er ook al weer met de intratuin in Rhoon? Kan het even niet terugvinden.. Op zich zit ik daar met 20 minuutjes. Was er nou gigantische korting of is het een grote intratuin?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:05

Grote uitverkoop en het is een mega grote intratuin! Echt de moeite waard!

Oja en nog een reden dat we toch echt de 10e de sleutel willen is omdat we de 24e al uit ons huidige huisje moeten...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:18

Mooie kast idd :j

Wij hebben gisteren de sleutel gekregen, we hebben eens even gekeken en toch maar nagevraagd maar het is anderhalf jaar geleden nog van binnen en buiten door een schilder in de verf gezet. We hebben toestemming om het muurtje er uit te halen ondanks de sleutelverklaring, maar nu twijfelen we weer of we die er wel uit moeten halen :+
Er hoeft dus maar heel weinig te gebeuren...... We wilden allemaal nieuwe deuren omdat we dachten dat deze niet overschilderbaar zijn, maar het blijken hele dure en dus ook overschilderbare deuren te zijn. Dus dat wordt scheuren en verven. Straks gaan we even heen om van alles op te meten e.d. en dan gaan we maar eens een rondje bouwmarkten. Deur beslag, wat wel nieuw moet, heeft 75% korting bij de Praxis dus dat is wle een goede aanbieding.

Gisteren heb ik het eerste stukje "nieuwe inboedel" gekocht
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/277917_266446740131406_393357874_o.jpg
Karel de zwarte kater :j Krap aan 5 weken een dikke week bij mijn ouders. Gevonden op een carpoolplaats.