Ik haal me hoesjes gewoon van ebay, lekker goedkoop voor €0,80 incl. verzendkosten
xStephanie
Geplaatst: 11-03-13 22:36
die liggen allaaaang in de prullenbak Mijn nieuwe gaat het aardig goed af! Wat gebruikerskrasjes op het touchscreen van stof, die kleine krasjes die je alleen ziet als je je telefoon wiebelt in het licht, en verder nog geen schade dat was met mn vorige wel anders, was net gatenkaas
Ik heb de 4. Ga heel misschien in augustus over op de 4S vanwege Siri, maar de 5 vind ik onzin om te doen. Sinds ik een ipad heb gebruik ik mijn iPhone veeeeel mindere heb het jaren prima gedaan op dat scherm.
Ik krijg denk ik een nieuwe iphone, je kunt hier je serienummer invoegen en kijken hoe oud die is! http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html Mijn eerste iphone was gemaakt in januari toen ik m in maart had besteld dus die heeft gewoon drie maand in de opslag gezeten, de iphone die ik nu krijg is van januari dit jaar
Ik denk dat ik ook maar eens een afspraak ga maken. Bij die van mij is de aan/uit knop bovenop ook niet zo soepel meer als eerst. Verder werkt hij overigens nog perfect
Ik betaal het eerste jaar 27,50 P.m voor 200 min, onbeperkt sms en 4 gb internet (en ik heb spotify), tweede jaar wordt dat 55. Ik moest 189 bijbetalen voor mijn 16gbvariant
xStephanie
Geplaatst: 13-03-13 07:09
_Rianne_ schreef:
Vraagje aan de mensen met een iphone 5.. Wat betalen jullie nou per maand en wat heb je dan? (ben rustig aan het rondkijken voor over een maandje.. )
Ik heb de 16gb, eerste jaar 30 pm met 150 belminuten OF smsjes en 500mb internet. Ik heb nu de gratis spotify aanbieding, wanneer ik die wil houden betaal ik 10 euro extra, daar zit wel 500 mb nog bij. Tweede jaar betaal k 60 pm.. Ik heb toestellease trouwens en er zit 2 jaar garantie bij
Ik betaal de eerste 9 maanden 22,50 voor onbeperkt sms'en, 150(?) bel minuten en 1250 mb internet, daarna onbeperkt met lagere snelheid. Na die 9 maand betaal ik 44 euro ongeveer. Ik moest 250 euro bijbetalen en heb hem verzekerd voor 10 euro per maand, als ie kapot valt heb ik binnen 24 uur een nieuwe iPhone 5! Ik vind het wel een Fijn gevoel dat ik zo weer een nieuwe kan krijgen als er wat gebeuren mocht! Super te vreden mee, met de iPhone, MAarja ik kwam van een Blackberry en iPhone 3!
Lekker een sim only nemen rianne! Er is al meermaals gebleken dat je dan uiteindelijk veel goedkoper uit bent. Met een abo betaal je vaak je telefoon 2-4 x terug en dan zou je ook nog bij moeten betalen.
J0anieke
Geplaatst: 13-03-13 09:36
Ik zou ook een sim only nemen! (Maar dan bij KPN, heb nu vodafone en heel erg spijt kwa bereik en internet..) ik betaal nu de eerste 12 maanden 11€ en de rest 12€. Heb me iPhone 4s in de Apple store gekocht op internet en daar een protection plan bij gekocht voor twee jaar die eenmalig iets van 70€ kostte.. Op deze manier hou ik m'n maandlasten laag En als je t niet gelezen hebt hier: ondertussen is er al 2x iets met m'n iPhone gebeurd wat ik zelf niet kon repareren en wat niet gekomen is door water/val schade en heb bij die 2x kosteloos een nieuwe iPhone gekregen! (Echt een nieuwe, beide gecheckt op serienummer op een site)