Volgende week er maar weer naar toe. Leuke dekbedovertrek inderdaad

Dit vind ik ook altijd wel lekker.
Kost ook nog niet eens zo heel veel En kan ook best wel handig zijn voor op stal

Nadeel is dat ik dat rietje er nooit in krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Ik ben net ook even geweest, heb die reinigende schuimdoekjes gehaald, nagellak remover (hele grote voor 1 euro! haha en ik ben groot verbruiker dus fijn fijn!) en nog van die dove chocolade. Was ook maar 1 euro of zo! En dat vind ik zo lekker he.
xJolien schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben net ook even geweest, heb die reinigende schuimdoekjes gehaald, nagellak remover (hele grote voor 1 euro! haha en ik ben groot verbruiker dus fijn fijn!) en nog van die dove chocolade. Was ook maar 1 euro of zo! En dat vind ik zo lekker he.
DOVE CHOCOLADE?Waarom hebben wij die niet hier!?!!!
![]()
yvonnedv schreef:Bojangles schreef:Die helicopter is geweldig!Daar hebben wij heel veel lol mee gehad, hoe vaak die niet is neergestort, maarre we konden hem uiteindelijk wel onder controle houden
Helaas is hij nu wel stuk, hij maakte een noodlanding tussen onze flatscreen en de muur precies achter de kastToen was het helaas over met het ding haha!
Grijp je kans, voor 18,59 heb je een nieuweIk denk dat we er eerst toch maar buiten mee gaan oefenen.