Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:@Paroucha: Helemaal mijn smaak! Helaas mocht ik van vriendlief niet alles zwart/wit/grijs haha dus heb ik er nu een combi met bruin van gemaakt. Hoop alleen dat alles straks mooi staat bij elkaar....... over 4 weken zullen we het weten!
Tuintopic zal straks inderdaad drukker worden verwacht ik. Als het weer wat beter is! Wij hebben inmiddels een indeling moeten tekenen voor de grondwerker. En vrienden van me hebben een tuincentrum dus die hebben al allerlei leuke ideetjes geopperd haha
Laurabram schreef:Die kans zit er wel in Ir111. Eerst mooi weer worden.
Miep, hij zat lekker hè. Zal zo even in de folder kijken of staat die JDB er niet in?
Ik wacht mijn kans nog wel even af. Manlief was ook bang om te veel of te groot te kopen zodat het straks niet past als de tuin opnieuw ingedeeld is. Maar vaak komen die dingen met enige regelmaat terug in het krantje, dus misschien kan ik hem later toch nog kopen.
Die JDB zijn soms wel leuk. Ik zag ook leuke zwart met wit gestreepte gordijnstof, die vond ik wel erg leuk om evt. een vouwgordijn voor in de keuken van te doen, past bij m'n behang.