Nu hopen dat de hypotheek goed komt, zo ja, dan begint 2011 voor jullie wel heeel erg goed

Ik zag foto's van Sizzy haar huis, wat een charmes heeft zo'n oud pand

Zou ik ook echt wel willen, helaas hebben we hier maar weinig echt oude woningen, dateert allemaal van na 1940. Vind juist die jaren 30 woningen zo leuk
Ik las nog iets over toilet. Hier is het toilet tot halverwege betegeld en daarboven met glasweefselbehang behangen en toen rood, maar dan ook echt rood geverfd
Inclusief rode-rozen wc-bril en accessoires. Dat hebben we heel snel afgebikt en nu zijn we deze week eindelijk begonnen met opknappen. Vonden het zonde om helemaal opnieuw te tegelen, moeten realistisch blijven; het is een appartement voor een paar jaar en niet voor altijd. Hebben heel gaaf behang erboven nu en maken een verlaagd plafond met spot erin, dus dat knapt al erg op
Heb nog wel een foto van hoe het was, je kreeg werkelijk hoofdpijn als je er langer dan 5 min zat 
Plakplintjes die gewoon met kit tegen de vloer aangekwakt waren, vloer gelegd met kieren. En dan moet je toch keuzes maken, wij hebben besloten de vloer maar even te laten liggen, maar wel een nieuwe keuken te nemen. Die viel toch wel erg tegen, hadden gedacht die wel op te kunnen knappen door de deurtjes te spuiten, maar het bleek toch allemaal ook wel erg vies en hummelig, dus toch maar een nieuwe keuken gekocht

Het was zelfs zo dat de broodzakclipjes nog in het keukenkastje lagen toen we de overdracht van de sleutel hadden...Zo laat je een huis toch niet achter

). Anyway, hij vertelde dat glas in lood vroeger goedkoper was dan grote glasplaten. Zo had hij in zijn woning voor in de bovenlichtjes 1 glasplaat zitten, en achter (wat niemand kon zien) zat er glas in lood. Precies tegenovergesteld aan hoe we het nu zouden doen!