Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:18

oke, kan ik proberen. Heb nou net de Samsung galaxy s3 mini besteld. Wou namelijk toch al een andere.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:20

Zal niet mijn eerste keuze zijn, maar veel plezier alvast ermee! +:)+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:22

Quad schreef:
Zal niet mijn eerste keuze zijn, maar veel plezier alvast ermee! +:)+

tjah ga ook geen telefoon van 400 euro kopen ;) dankje!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:12

Thanks Quad. Zo'n vermoeden had ik al voor wat betreft de 3GS. Mocht hij dat geld wel willen besteden dan kan ik hem dus beter een Android aanpraten.

Over facebook app aanwezig, zijn huidige telefoon heeft ook gewoon een facebook app, maar die werkt niet (meer). Ik had hetzelfde probleem met mijn C6-00, maar omdat dat een iets uitgebreider toestel is was er voor mij nog een alternatieve app beschikbaar waardoor ik om het probleem heen kon werken. Die mogelijkheid heeft mijn man niet.

We zullen vanavond eens naar die andere toestellen gaan kijken!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:22

Quad schreef:
GaitMonster schreef:

Sorry, inderdaad een beetje onduidelijk. Ik wil hem los bestellen, heb al een sim-only abonnement.

Hij is het goedkoopst hier te bestellen http://www.dutchcoms.nl/apple-iphone/ip ... art-16-gb- de 16GB variant.
Maar Belsimpel is een iets meer zekerdere website http://www.belsimpel.nl/apple/apple-iph ... /overzicht

Vergeet niet dat je een nano simkaart moet hebben.

Het lastige van bestellen via internet vind ik dat als hij stuk is je niet zo makkelijk terug kunt gaan. Maar in de winkel is zo'n toetsel
al snel €50-100 duurder..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:20

Correct, maar meeste webshops hanteren prima en snelle RMA procedures.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:32

Quad schreef:

Dan gok ik het maar op www.belsimpel.nl

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:04

Ik heb die van mij vandaag ook bij Belsimpel.nl besteld. Goede service! mijn vorige telefoon kwam er ook weg! Mijn telefoon wordt morgen tussen 10 en 12 uur geleverd. Echt top!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 01:20

Quad schreef:
xIrlijn schreef:
Hee! Mijn oude sony xperia heeft het helaas begeven, dus ik ben met spoed opzoek naar een nieuwe telefoon! Voor mij is het belangrijkste punt een groot scherm (maar het toestel moet niet veel groter dan een iPhone zijn), goede camera en redelijke batterijduur (gewoon een dag meekunnen). Ook wil ik graag gebruik gaan maken van verschillende apps, maar ik neem aan dat dit tegenwoordig op alle smartphones mogelijk is.

Ik heb niet ontzettend veel geld te besteden (rond de 200 euro), maar als ik een nieuwe mobiel koop dan wil ik wel in een goede investeren. Ik heb verder geen voorkeur voor een bepaald merk. Heeft iemand misschien een aanrader? :)

Een groot scherm en niet veel groter dan een iPhone gaan niet echt samen, de iPhones tot de 4s hebben een 3,5" en de 5 een 4" scherm.
Ik denk dat voor dit budget de HTC Desire X het beste uit de bus valt.

[ Video ]

Een late reactie van mij, maar bedankt voor het meedenken! Ik heb zelf even verder gekeken naar HTC's en ik kom nu uit op de HTC one V. Ik lees hele wisselende recensies dus dat vind ik lastig inschatten, maar verder klinkt het als een goede telefoon en niet ver uit mijn prijsklasse. Weet jij of iemand anders toevallig meer over deze telefoon?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 01:59

HTC One V js geen snel toestel en krijgt ook geen updates meer.

Je zit toch snel te kijken naar de Sony Xperia Sola, Samsung Galaxy Advance of de HTC Desire X. Deze drie zijn technisch allemaal sneller als de One V.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:16

Wat een service! Pakketbezorger heeft een nieuwe route, en komt als eerste bij ons langs, om 8 uur stond hier hier met het pakketje waar mijn telefoon in zat :+ Wat een geweldig mooi toestel is het om te zien! :D

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:01

Quad schreef:

Je zit toch snel te kijken naar de Sony Xperia Sola, Samsung Galaxy Advance of de HTC Desire X. Deze drie zijn technisch allemaal sneller als de One V.

Ik ben echt een leek op dit gebied, maar hoe kan het dan dat de HTC one V duurder is? Ik ging er namelijk vanuit dat duurdere telefoons ook beter waren.. Of ligt het ook aan het merk/andere punten waarom de prijs oploopt?

En LiiNd_Y wat een snelle levering! Kun je de telefoon ook al meteen gebruiken? En zo ja, hoe bevalt hij? :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:05

Ik heb hem nou net aan. Is wel wennen, werkt een beetje anders. Maar dat komt vast wel goed :D

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:40

Kan me voorstellen dat het even omschakelen is, maar veel plezier met het uitvogelen van alle knopjes en functies :D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:42

xIrlijn schreef:
Quad schreef:

Ik ben echt een leek op dit gebied, maar hoe kan het dan dat de HTC one V duurder is? Ik ging er namelijk vanuit dat duurdere telefoons ook beter waren.. Of ligt het ook aan het merk/andere punten waarom de prijs oploopt?

Een van de grootste misverstanden in de wereld, duurder =/= altijd beter!

Hier kun je de 4 toestellen vergelijken, als je weet dat telefoons met slechts 512MB werkgeheugen eigenlijk al te weinig is voor een vloeiende Android ervaring, kan je die dus al weg strepen.
Verder rekening houden met soort processor wat erin zit, een single core is eigenlijk wel een beetje magertjes, een dual core is in dit budget range toch wel de norm.

Maar de Wolfgang die sinds deze week in de aanbieding is bij de Aldi is toch wel de snelste van alle 4.

Anders misschien eventjes doorsparen, want met budget maximaal €250,- kom je toch andere telefoons tegen waaronder de Samsung Galaxy S3 mini en de Sony Xperia L.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:29

Bedoel je dan de wolfgang van 199 euro?? Hoe is die van 119 euro ?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:51

De Wolfgang van 199,- ;)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:13

Verdorie, ik vond de HTC one V net zo mooi.. Maar als je voor een paar tientjes meer duidelijk een betere telefoon hebt wil ik dat natuurlijk wel extra uitgeven. Maar merk je dan wel wezenlijk verschil? Omdat ik mijn mobiel puur voor whatsapp, instagram, fb en een paar simpele apps wil gebruiken en niet meer. Nou ja, ik ga sowieso nog langs verschillende zaken om me te laten informeren, want zoals je ziet heb ik geen idee wat nou precies belangrijk is en waar je op moet letten:p

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:28

Nadeel van wat je wilt doen is dat je een telefoon aangepraat krijgt waar je teveel voor betaald.
Een telefoon moet zeker wel even mee gaan, apps worden zwaarder in gebruik, je wilt er soms mee spelen en dat stopt eerder bij de One V dan bij andere telefoons.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:09

hmmm ben er wel al achter dat je bij de S3 mini bij het T9 woordenboek geen nieuwe woorden kunt toevoegen. Aan het Qwerty kan ik nog niet echt wennen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:27

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:46

Oké dat heb ik nu gedaan. Hij staat alleen op Qwerty ingesteld. Hoe kan ik hem dan op een gewoon toetsenbord en T9 zetten? Alles is namelijk in het engels, en daar ben ik niet zo goed in :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:02

Je kan talen downloaden, en even in de instellingen duiken (instellingen - spraak en invoer)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:39

GaitMonster schreef:
Quad schreef:

Dan gok ik het maar op http://www.belsimpel.nl

Alhoewel ik nu zie dat ze hem ook op bol.com voor een redelijk bedrag hebben. Misschien vind ik dat dan nog wat betrouwbaarder :Y)

Zit nog in twijfel of ik een witte of zwarte wil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 16:06

Ik zit te denken over de Galaxy S3mini , is die wat?