Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:'3GS 32GB: problemen na update IOS 4.
- Facebook applicatie start soms gewoon niet op
- Navigon vindt geen GPS signaal
- Foto's uploaden via iTunes geeft zwart beeld als ik de foto's wil bekijken op mijn iPhone - Contactpersoon toevoegen, op moment dat ik op 'GEREED' klik crasht de iPhone en start deze opnieuw op
- Batterij gaat nog sneller leeg
- Telefoneren met originele Apple oortjes: halverwege het gesprek hoort mijn gesprekspartner mij niet meer, enige oplossing is oortjes unpluggen. Terug insteken lost niet op. Opnieuw bellen weer wel
- Kantelen van foto's lukt niet, staat niet gelocked onderaan of wat dan ook'
Citaat:'Ook mijn 3G vertoont veel problemen!
-traag met typen in SMS, E-mail,..
-traag met laden van muziek video's ,youtube
-trilfunctie werkt niet meer,... alleen na reboot
-vele foto's zijn opeens wazig
-veel Apps crashen of starten niet eens.
-safari, youtube, e-mail en maps crashen
-maps crashed bij zoeken van plaats
-phonebook crashed bij intoetsen van telnummer.
-calculator crashed
-phone crashed tijdens bellen als SMS binnenkomt!!!'
Citaat:Mijn Iphone speelt geen muziek meer af sinds ik 4.0 er heb opgezet. De rest werkt allemaal prima. Nog meer mensen waarbij de ipod-functie niet meer werkt? Hoe los je dat op?'
Citaat:'Morgen, middag, avond,
Vandaag (met spijt in het hart) geupdate naar ios4.0. Mijn carrier is vodafone. Gevolg idd geen internet meer (maak gebruik van exchange op het werk) en dus geen mail en contacten.
Na wat knutselen en googlen de volgende oplossing gevonden.
In iTunes moet je onder info alle vinkjes weer plaatsen om te syncen met Exchange. En instellingen voor internet kan je hier terugvinden.
http://www.ruwebit.net/article/421
Nou ik hoop dat ik mensen hiermee een plezier doe want ik heb nog al wat lopen vloeken vandaag!
Succes
ps er zijn overigens genoeg apps die het niet meer doen na de overstap. Persoonlijk zou ik nog even wachten.'
WildChild schreef:Ik wist niet eens dat er een 8Gb bestond! In ben nog steeds superblij met mijn iPhone, al heb ik het idee dat er een speakertje niet werkt. Als ik mij. Vinger tijdens muziek afspelen op de linker speaker hou, is de muziek bijna helemaal gedempt, terwijl er niets gebeurd als ik het rechter speakertje hou. Hoort dit zo?