Maar dat kleurenscherm is juist heel handig als je internet (het ding heeft wifi, dus bokken waar je wilt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Ik sta op het punt een kindle aan te schaffen en twijfel tussen degene zonder wifi, met wifi of wifi met 3g.
Voor internet heb ik mijn telefoon wel (haast onbeperkt). En mijn vriend idem, dus als we op vakantie gaan zullen we eerst internetten op de telefoon.
Transfer van boeken gebruik ik de pc wel voor. Is het nu echt zonde niet degene met wifi te nemen?
Iris1702 schreef:Even een vraagje aan de e- reader gebruikers
Ik lees graag in bad maar heb dit met mijn nieuwe e- reader nog niet gedaan, lijkt me niet echt goed voor het apparaat en ik ben bang dat ie stuk gaat.
Een kennis doet dit wel, hij zet het bad niet te warm zodat het niet zo stoomt en gaat dan lekker in bad lezen zonder problemen...
Ik twijfel hier aan dus mijn vraag aan jullie doen jullie het wel of niet?
Siamsmeesje schreef:Wifi was voor mij een bonus, ik had het niet als een eis genomen toen ik zocht naar een reader. Maar achteraf moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vind, ik heb uiteindelijk geen smartphone en dan is interessante artikelen op internet in je bed kunnen lezen wel lekker met m'n reader
Margee schreef:Siamsmeesje schreef:Wifi was voor mij een bonus, ik had het niet als een eis genomen toen ik zocht naar een reader. Maar achteraf moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vind, ik heb uiteindelijk geen smartphone en dan is interessante artikelen op internet in je bed kunnen lezen wel lekker met m'n reader
Daar heb ik nog niet aan gedacht.... waar haal die dan op???