[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:46

Oh nee, ik ben heel georganiseerd. Mn werk zit aparte mappen, dingen die bewaard moeten worden, woningstichting. :')

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:51

Dat is mooi!
Ik heb heel veel e-mail adressen nergens anders dan in mijn Hotmail. Dus hoe moet ik iedereen gaan schrijven dat ik mijn hotmail account niet meer heb en dus een ander e-mail adres?
We hebben de boot naar Engeland geboekt voor van de zomer en de tickets zaten nog in mijn Hotmail en ik had ze nog niet uitgeprint. De boeking en bevestiging van onze cottage zat er nog in, de bevestiging van onze hotel overnachting de eerste nacht zat er nog in. Zoveel mensen en instellingen hebben dat e-mail adres, die denken allemaal dat ze mij daar nog kunnen bereiken ... ;( ;(
Ik moet er niet aan denken hoeveel mensen ze op deze manier duperen of nog gaan duperen :( .

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:52

*zucht

Mn wachtwoord is verandert, maar de blokkering is (nog) niet opgeheven.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:59

IndianLady schreef:
*zucht

Mn wachtwoord is verandert, maar de blokkering is (nog) niet opgeheven.

Hoe is je dat gelukt????

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:00

Heel veel schelden :')

Had 2 forums waar ik in zat. En daar goed duidelijk gemaakt dat ik niet in mn profiel kon en hun 'hulp' dus niet hielp. Logde net in met mn andere aangemaakte account en daar stond in dat het eerste deel gevalideerd was en ik dus een wachtwoordherstel kon doen. Meteen gedaan, maar ik kan nog steeds niet op MSN en de blokkering is nog niet opgeheven.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:03

Mijn code stuurt hij naar een email adres waar ik ook niet meer bij kan :7

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:05

lekker handig -O-

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:21

IndianLady schreef:

Had 2 forums waar ik in zat. En daar goed duidelijk gemaakt dat ik niet in mn profiel kon en hun 'hulp' dus niet hielp. Logde net in met mn andere aangemaakte account en daar stond in dat het eerste deel gevalideerd was en ik dus een wachtwoordherstel kon doen. Meteen gedaan, maar ik kan nog steeds niet op MSN en de blokkering is nog niet opgeheven.

Ik snap dus totaal niet hoe je op die forums kan meeschrijven!
Ik heb mijn DAS rechtsbijstand aan de telefoon gehad, toevallig had die vrouw ook een collega die net hetzelfde is overkomen! Ze zei dat als in de voorwaarden staat dat je je er toe verplicht alles zelf te backuppen je eigenlijk geen poot hebt om op te staan. Geen idee of dat ergens staat, moet ik nakijken.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:24

Is het niet zo dat je account na een bepaalde tijd weer word vrijgegeven ofzo?

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:24

Lijkt me sterk als ze denken dat je een duistere figuur bent die in het wildeweg spam aan het rondsturen is.
Maar misschien is er nog een sprankje hoop, ik kreeg bij het laatste bericht dat ik het kon schudden wel te horen dat ik het na 24 uur nog weer eens kan gaan proberen.
Hopelijk ga ik dan wel de briljante antwoorden geven waar ze op zitten te wachten ;( .

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:29

IndianLady schreef:

Welke forums zat jij?

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:31

Ik kan die forums wel lezen, maar ik kan er maar niet achter komen hoe je er aan deel kunt nemen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 06:41

Dat weet ik niet meer :')
Naar dat Hulp en Ondersteuning gegaan en op die manier een naam geregistreerd en voila ik kon er op.

Edit; je moet naar het Windows Live Solution Center gaan. Daar kan je een naam registreren en dan kan je meedoen aan het forum en dus berichten versturen.
Ik krijg nu daar te horen dat wanneer het wachtwoordherstelgebeuren klaar is mijn account automatisch gedeblokkeerd hoort te worden. Rara wat er dus niet gebeurd is :roll:

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 08:28

Ik ben nu in het Engels met iemand aan het schrijven van Microsoft Customer Service. Gelukkig kan je met die persoon gewoon e-mailen en in je berichten copieren en plakken en zit je niet vast aan maximaal 3.000 letters!! Ik heb vanmorgen nog weer meer info gestuurd aan de Nederlandse support in weer een wanhopige poging om de boel toch nog gedeblokkeerd te krijgen.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:23

Ik heb weer zitten zoeken hoe ik op die forums geraak, maar ik kom er gewoon echt niet uit. Ik wordt aangemerkt als een temporary user en dan heb je niet veel rechten meer.
O, wacht, ik denk dat we het over verschillende dingen hebben. Ik had het over de feed, maar je hebt ook dat Prive forum waar je een pincode voor hebt. Die werkt inderdaad wel.
Ik hoop alleen dat iedere keer als je weer info geeft, ze de oude info vast hebben gehouden en je niet jezelf steeds weer moet gaan zitten herhalen.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:29

Aanvullende informatie die ik vanmorgen heb toegestuurd, is OOK weer afgewezen. Ik heb nu van de hoed en de rand verteld en het is gewoon weer van:
Je Windows Live ID ondersteuningsverzoek is ge-update met de volgende reactie:

We hebben onze controle van de informatie die je hebt verschaft afgerond. Onze medewerkers zijn er niet in geslaagd te valideren dat jij de eigenaar van het account bent. De informatie die je hebt gestuurd is gecontroleerd en onze medewerkers konden deze niet vergelijken met de informatie die momenteel in het account is opgeslagen.

Ik krijg de indruk dat ze feitelijk helemaal niets controleren. Of je moet bij iedere volgende reactie alles wat je eerder hebt geschreven ook weer oprakelen. Is het ooit iemand gelukt weer toegang te krijgen tot zijn of haar mail?!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:54

Yeeeeeeeeeeeeeeees, ik heb weer toegang tot mijn Hotmail!! Wat een opluchting!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:55

*\o/* goedzo

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 09:26

Himyar schreef:
Yeeeeeeeeeeeeeeees, ik heb weer toegang tot mijn Hotmail!! Wat een opluchting!

Ik nog steeds niet..... ;(

Heb ook al gescholden :')

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:02

Ik ben heel verbeten door blijven gaan met allerlei aspecten van mezelf en mijn mailbox te omschrijven. En uiteindelijk keurden ze het toch goed. Ondertussen had ik al zo'n vier/vijf pincodes.

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:44

Jemig Ik ben t zat met die hotmail. Ik kan geoon niet n mn inbox die heb ik toch echt dingend nodig.....wat een geklooi daar zeg!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:12

kan iemand mij vertellen hoe ik een msn account volledig kan verwijderen?

als je het weet graag per pb

heb het al gevonden!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:16

Jeetje, mijn account is zojuist van de blokkade opgeheven :oo

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:56

Dat is mooi!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:01

Mijn hotmail zat om 1 of andere reden van die mailtjes rond te sturen met een link erin. Nu hebben meerdere mensen daar waarschijnlijk wat mee gedaan want ik wou net aanmelden en dan krijg ik in beeld dat mijn account geblokkeerd is...

dit dus:

Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Nu was stap 1. dat ik via een ander opgegeven hotmail adres een code moet ontvangen en invoeren. Maar dat hotmail adres kom ik niet meer op, als ik mij daarmee aan wil melden bestaat dit adres niet meer..... Is ook al jaren niet meer gebruikt dus niet zo gek.

Nu wou ik op een aantal PC fora een bericht plaatsen of iemand mij kon helpen maar dan moet ik mij registreren op die fora en ja natuurlijk.... Dan krijg je een bevestigingsmail naar je mail gestuurd, en daar kan ik dus niet op

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen.....

Oja, ik kan geen ander emailadres invoeren om die code heen te sturen. Hij geeft zelf mijn andere, hele oude, account aan omdat die als 'back-up' van mijn nu geblokkeerd zijnde account staat ingevoerd ergens.