Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:30

Waarom werk je niet gewoon met itunes? Veel handiger.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:31

Pfff -:(- Rot iTunes...

Elke keer met opstarten een foutmelding over Cd's rippen enzo, dat iTunes opnieuw moet.., nou, niks werkt hoor... :n

Geweldig programma, al vanaf het begin :roll:

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:38

Omdat ik iTunes niet snapte en mijn neef dit programma had uitgelegd. Dat gebruik ik namelijk al jaren om gewoon muziek mee te luisteren.
Daarom heb ik het gewoon op Winamp gehouden. Het is erg makkelijk te doen!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:51

Ik kan je nu niet helpen maar als je echt foto er op wilt raad ik je aan Itunes te installeren en er eens voor te gaan zitten, want zo ingewikkeld is het niet.
Kan je het niet even aan je neef vragen?

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:00

Ik zal het eens gaan bekijken als ik tijd heb! ;)
Ik begon wel met iTunes, maar omdat ik dat niet snapte vroeg ik mijn neef. Hij heeft namelijk ook een iPod. Maar hij snapte het zelf ook niet en gebruikt zelf ook dat programma. Vandaar dat hij me dit uitgelegd heeft.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:07

Suus__ schreef:
Ashley5 schreef:
Ik heb inderdaad wel eens een map op mijn iPod aangemaakt toen die aan de computer aangesloten was. Daar heb ik toen wel een foto ingezet, maar als ik dan op mijn iPod naar de foto's ga, kan ik 'm niet zien.

Kan je een printscreen van je programma maken? Waarschijnlijk heb je dan het verkeerde mapje genomen, of is de foto een verkeerde grootte / exstenstie.

Je iPod kan werken als MP4-speler, maar ook als harde schijf. Als je manueel bestanden naar je iPod sleept buiten iTunes om (dus in My Computer, of hoe heet dat in Windows), dan staan die op je iPod als harde schijf, maar niet op je iPod als MP4-speler :) Foto's, films en muziek kan je er enkel via iTunes opzetten.

iTunes zit erg makkelijk en overzichtelijk in elkaar. Op de Apple site vind je makkelijke tutorials: http://www.apple.com/itunes/what-is/

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:10

Ik heb ook een vraagje. :)
Mijn app's voor m'n iPhone betaal ik met een Click & Buy account. Alleen heb ik tot nu toe alles gratis gedownload. Hoe werkt het bij een Click & Buy account met betalen? Wordt het dan van je rekening afgehaald oid?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:16

Ja word automatisch van je rekening afgeschreven. Of je budget op je click and buy rekening.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 22:31

Suus__ schreef:
Ja word automatisch van je rekening afgeschreven. Of je budget op je click and buy rekening.

Alleen staat er in mijn accountinformatie

Citaat:
Factuuradres:
Saskia blablabla
adres blabla

Dus dat klinkt alsof ik een factuur thuisgestuurd krijg?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:37

Denk het niet ik krijg ze altijd per mail ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:01

Misschien is de vraag al gesteld, maar 88 pagina's doorspitten is me iets te veel
Op de i pod + aparte harde schijf die wij samen met een zeppelin voor kerst gekregen hebben staat al muziek. Ik heb de muziek van mijn pc in I tunes gezet, maar de i pod wil die muziek alleen accepteren als alle andere muziek verwijderd is.
Oftewel, het accepteert geen 2e bibliotheek.
Hoe kan ik mijn muziek erbij zetten????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:02

Niet. := Kan maar muziek van 1 pc tegelijk.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:32

Hmm ik heb ook van 2 pc's muziek erin gezet :j lukt het niet om het handmatig erin te schuiven? Zo doe ik het altijd :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:33

SpikkelFire schreef:
Hmm ik heb ook van 2 pc's muziek erin gezet :j lukt het niet om het handmatig erin te schuiven? Zo doe ik het altijd :)

Handmatig erin schuiven :? :? :o?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:37

Nou ik werk mijn muziek altijd handmatig bij. Dan zet ik mijn liedjes in iTunes in de gewone bibliotheek, ik sluit mn iPod aan en dan sleep ik ze van de bibliotheek op mn iPod. Zo houd ik precies bij welke nummers er al instaan en welke nog niet (ben nogal nauwkeurig daarin, gister kwam ik erachter dat er meer nummers op mn iPod staan dan in mn bibliotheek, daar kan ik echt niet tegen :o ).

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 16:43

SpikkelFire schreef:
Nou ik werk mijn muziek altijd handmatig bij. Dan zet ik mijn liedjes in iTunes in de gewone bibliotheek, ik sluit mn iPod aan en dan sleep ik ze van de bibliotheek op mn iPod. Zo houd ik precies bij welke nummers er al instaan en welke nog niet (ben nogal nauwkeurig daarin, gister kwam ik erachter dat er meer nummers op mn iPod staan dan in mn bibliotheek, daar kan ik echt niet tegen :o ).

Dat gaat dus niet hij wil geen andere bib erbij

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:01

Gewoon vanaf je harde schijf naar je huidige bibliotheek verplaatsen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:11

Hey,

Ik heb een probleempje met mijn ipod touch. Hij gaat niet meer aan. Ik heb hem al een paar uur aan de lader gehad (zowel stopcontact als comp) maar alleen het apple logo komt in beeld en daarna komt er niets. De computer herkent hem ook niet dus opnieuw instaleren doet hij ook niet. (Resetten met sluiter+homeknop heb ik ook geprobeerd weer apple logo in beeld en verder niets). Weet iemand wat ik verder nog kan proberen?

groetjes liedje

PS. mijn Iphone pakt de comp nog wel ook met hetzelfde kabeltje.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:19

Thuisknop en lockknop tegelijk indrukken, na 10 sec thuisknop loslaten, heb dit ook wel eens gehad.

Maar dat werktte toen niet en had ik van woede mijn ipod touch kapot gegooid... :o (ook door andere dingen die tegen zaten).

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:53

Dat had ik al gedaan, volgens apple is dat de sluimer knop, toch bedankt.
Edit: ik ga er nog niet mee gooien maar het is wel irritant, ben nu wel heel blij dat ik voor 20 euro twee jaar extra garantie heb genomen anders was de garantie dus net krap een maandje verlopen :)* toch wel slim uiteindelijk

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:13

Ik was achteraf nog naar de winkel gegaan, want had het ook met mijn eerste ipod dus wilde wel weten wat het was. Toen zei die man dat het gewoon onder garantie viel.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:16

oh das ook vervelend, wat was er nu mis mee, was hij gewoon vast gelopen of was het iets anders?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:27

Nou steeds allemaal foutmeldingen, werd er gek van want alle instellingen waren nog hetzelfde, geen andere computer ect. Maar ik had precies hetzelfde als jou.
Of dat er een plaatje op me beeld stond dat ik op itunes moest aansluiten, dan deed ik dad en dan zegt itunes 'hardware niet gevonden fout #0x33333' ofzo. Kon toen niks met me ipod, steeds dat plaatje dat ik aan itunes moest koppelen :( :?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:38

Die van mij doet gewoon helemaal niets meer alleen zo af en toe een apple logo zodat ik hoop krijg. Nou gaan we morgen de klantenservice van de media markt maar eens uit proberen, word vast leuk :# O:)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:32

Je kan veel beter Apple bellen hoor, veel betere service! ;)