Prairy schreef:Hier heeft de franchisewinkel die kortingen wel, maar eigenlijk nooit 70%. Dus als ik ´s avonds toch in de buurt van een andere appie moet zijn check ik even in de app en haal daar met veel hogere kortingen. Rij er nooit speciaal naartoe, dan is de winst alweer weg.In de app is er nu een nieuwe functie dat je kunt zien wat er met korting te krijgen is (en nu ook welke prijs). Soms zijn dingen wel al weg als je komt, bijv omdat iemand ze in hun mandje hebben liggen.
Of het in elke AH is weet ik niet maar zou zeggen van wel. Misschien alleen niet bij franchise? Als het winkel nummer begint met 8 dan is het (20 jaar geleden iig) een franchise winkel.
) een franchise winkel.

Deed ik eerst ook vaker. Sowieso maak ik idd veel gebruik van de vriezer, waardoor je goed kunt inslaan met aanbiedingen. Zo doe ik dat ook met groenten welke ik veel gebruik zoals prei, paprika o.a. als die echt goed in de aanbieding zijn; groot inkopen, snijden en portioneren + vriezer in. Dat scheelt echt wel ook al die kleine dingen bij elkaar. En dan kan ik het gebruiken waarvoor en wanneer ik wil; soepen, wok groenten mixen enz.