Morgen alle vervolgstappen regelen. Keuring, tekenen voorlopige koopovereenkomst. Zo’n opluchting! Hopelijk komt de rest ook rond, maar daar heb ik wel vertrouwen in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Leeslampje gefeliciteerd.
Een ding bedacht ik me nu, het verloop van corona virus kan ook gevolgen hebben voor oa passeren van actes, bezichtigingen van huizen, taxaties enz. In brabant nu misschien al en elders ook. Als mijn hypotheek lukt gaat de sleuteloverdracht serieuze problemen krijgen vrees ik. zou wel passen bij het hele moeizame verloop van de zoektocht trouwens
rina schreef:@Leeslampje gefeliciteerd![]()
@Syrianda maar dat is ook wel een mooi en gewild plekje waar je ouders wonen. Ik had hem gezien op Funda.
Geen ervaring met tuin op het noorden. Tuin hier is oost en west. West heeft mijn voorkeur. De oostkant kan je hier zomers niet zitten zo heet.
Nadir schreef:Balen Horsii, het is waardeloos zo he.
Wij hebben komende week een gesprek met een aankoopmakelaar. Er waren 2 makelaarskantoren in het dorp die mij vertelden dat het kansloos was in deze tijd omdat de meeste verkopers hun huis toch op Funda willen hebben. Maar nu hoorde ik gisteren wéér van iemand dat zij hun huis zonder Funda verkocht hadden en toen was ik er klaar mee. Heb nog een ander makelaarskantoor gebeld en zij zeggen idd veel al te verkopen voordat het op Funda staat. Dus dan gaan we maar met hun in zee, wie weet helpt het.