Lekker hoor, lùcht om je heen!
Je ziet wel meteen die andere rommelhokken goed nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Oh ik vond het een beetje zonde op 1 of andere manier maar nu met je huis denk ik voor in beeld? Klopt het zo toch veel beter![]()
Lekker hoor, lùcht om je heen!
Je ziet wel meteen die andere rommelhokken goed nu
pmarena schreef:Haha, die dakpannen op de foto, met extra isolatie van groen mos
Nu gaat het lekker vlot zo zeg!!
Kaitlyn schreef:Je kunt in de openingen ook PVC lamellen hangen wat scheelt in tocht en vliegen binnen.![]()
Wat is het mooi ruimtelijk geworden met die schuur eraf zeg!
Ethelate schreef:Een groter hooi luik?
De inloopstal wordt mooi zo!
pmarena schreef:Lekker inloophok zo hoor
Wij hebben rubber staltegels op de betonnen vloer maar ideaal vind ik het toch niet.... en die tochtflappen ook niet want die wapperen de stalraampjes er bijna uit als het een beetje waait....
Langs de muren aan de binnenkant hebben we een rand betonplex en dat bevalt wel prima
Achterom schreef:Gaaf hoor!
Hier heb ik koeienmatrassen in de inloopstal liggen, bewust niet doorlatend en ik vind ze ideaal. Eens per jaar eruit halen en schoonspuiten kan ik zelfs in mijn eentje omdat ze totaal niet zwaar zijn oid.
Verder geen tochtflappen ofzo, maar wel deuren die dicht kunnen. Die gebruik ik vooral als ik er eens een apart moet zetten ivm de dierenarts of tandarts.
marije1109 schreef:Een koematras alsin "waterbed"?
Ben heel benieuwd hoe je dat hebt.
Ik heb ook buitenstal en als het zoals de afgelopen dagen veel regent dan wordt de bodembedekking (strokorrel) zeiknat.
Mag ook in PB om het topic niet te vervuilen.