Ik heb hem gezien eerst heel vaag daarna beter met een mooie duidelijke mars er rechts onder. Ook nog vallende ster gezien. Ben dijk hier op gegaan was erg druk zeker 50 man na afloop nog met een zeezeiler staan beppen. Net pas thuis weer Mooi afgekoeld op de dijk
Begin in Hardinxveld ineens erg donker te worden in plaats van lichter en is nu 23 graden, maar wel met hoge luchtvochtigheid en heb het best wel benauwd. Hele fijne miezer valt er nu ook.
Hier is het ook nog droog en benauwd..maar het is ook wel logisch dat het eerst benauwder wordt voordat het gaat regenen/ onweren. Volgens buienradar komt er wel flink wat aan in ieder geval en ik ben blij!
Hier regent het! Vannacht hoorde ik ook een kort hevig buitje. Lekker. Mag even door regenen!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-07-18 08:14
Wat wolken en zon temperatuur geen idee batterij is leeg buiten even wisselen vandaag. Voelt heel warm aan binnen 26.2 ondanks alles open gehad hebben vannacht
Nou iig kunnen alle voorspellende kaarten overboord. De trekrichting van de lijn en de windrichting is compleet anders en had geen enkel model in de verwachting
Britta31
Geplaatst: 28-07-18 09:14
Ik helemaal blij.En hoor het gras drinken.kwartier later droog.Maar ja,beter dan niks toch. Onze nieuwe’buren’ in de regen.Zo leuk, ook 3 kalfjes.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 28-07-18 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-07-18 09:22
Regen. Temp buiten net 22.4 net op tijd batterij weer aan de praat. Fijne grote druppels maar geen hoosbui. Grond is blij ruikt heerlijk. Beetje wind precies goed. Nu even doorregenen graag en wat koeling binnen daardoor. Stof is in ieder geval weg. En regentonnen kunnen zich wat vullen, twee grote dakvlakken die al snel water afgeven