Voor de dozen kan je ook naar de dichtsbijzijnde boekhandel gaan. Daar krijgen ze vaak stevige dozen binnen en ze zijn vast blij als ze meegenomen worden
kwerk zelf in de boekhandel en toen wij gingen verhuizen waren die dozen ideaal! En ze zijn super stevig
Hoi, kom even binnenvallen. Weet iemand of ze nu bij de action klamboes en zo'n insectenlamp hebben? Wordt lekgestoken en we vangen soms wel 5 muggen per nacht ondanks horren voor het raam
Heeft iemand ervaring met de mandjes en kleden voor dieren van de action? Volgend jaar krijgen we een pup en wil dan niet te dure mandjes kopen die ik kan wassen en na zindelijk zijn weg kan gooien.
Wij hebben zo'n kleedje van de action voor onze pup hij is nog steeds heel en dat is al een wonder het is heel makkelijk want je kan de hoes zo in de was gooien
Hier ook veel mandjes ,kussens en kleedjes van de action. Gaan hier langer mee dan de duurdere kleedjes die ik gehad heb. Alleen de kleine geruite mandjes worden hier gesloopt(de bodem),zijn meer voor katten dan voor honden denk ik(ik had ze voor de chihuahua's).