[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 20:21

Hier ook een goed nieuws brenger:

Onder voorbehoud (van financiering en NHG) verkocht. *\o/*

Georgette

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:28

Top Nelleke! Wij hadden van 1 kijker van afgelopen zaterdag al feedback. Was erg te spreken over de buurt en de keuken. Vind het slot in de deur van de schuur niet voldoende en vind het een nadeel dat we geen licht in de schuur hebben. We hebben gelijk naar de makelaar gemaild dat dat iets is dat we met alle liefde willen aanpakken. Ze gaan hun best doen om een tweede bezichtiging te regelen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:38

Jeannaa, gecondoleerd :(:) kan me goed indenken dat je je momenteel niet top voelt.
Nelleke gefeliciteerd, helemaal tof, nu even afwachten tot alles er door is en dan feestje :D

Georgette, dat zijn mijn inziens geen dingen om iets op te laten schieten :+
maar voor jullie inderdaad wel dingetjes die je zou kunnen regelen, als dat is wat nodig zou zijn om te verkopen zou ik het ook zo geregeld hebben idd :P

ik kan dus serieus niet wachten tot donderdag, heb dat huis verdorie al drie keer ingericht , tuin en al sinds zaterdag :roll:

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:42

Nee, dat klopt, maar hij gaf tijdens de Open Huizen Route al aan dat ie zelf absoluut niet handig is. Kan me wel voorstellen dat je zoiets een nadeel vind. Voor ons vrij makkelijk op te lossen. We kunnen het altijd aangeven/voorstellen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:55

Sterkte jeannaa :(:)

Wat een positieve flow hier! Hopelijk kan de rest hier daar ook op meeliften.

Hier aan de electriciteit gewerkt. Wat een drama! Overal draadjes, teveel aan stopcontacten (alleen in de woonkamer zitten er al 21) en de helft van de lichtknopjes is helemaal niet op een lamp aangesloten en 1 lamp op 3 schakelaars :?
Is net een verrassingspakketje, dat huis van mij :')

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:00

Thanx dames!

Fijn Nelleke :)

Amanda succes :D wij vervangen het gelijk maar allemaal...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:00

hoeveel :+ jemig, das wel heul erg veel ....
ik dacht altijd , je kunt er niet genoeg hebben, maar als ik jouw bericht dan lees :=
maar dat is wel een dingetje van ene ouder huis idd, je kunt nog wel eens wat verrassingen tegenkomen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:05

Hier is het allemaal al vervangen. Kwaliteit is prima. Het is alleen eehm... Veel stopcontacten.
En waar ik er 1 nodig heb, zit er geen :')

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:08

Dat zijn een hoop huizen gekocht en verkocht in een paar dagen tijd, gefeliciteerd allemaal!

Wij gaan inderdaad ook voor de aanpak van Mellow, 30 oktober krijgen we de sleutel en dan gaan we waarschijnlijk direct dat weekend daarna verhuizen en dan pas stap voor stal verbouwen. Scheelt met name een hoop dubbele lasten.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:15

Haha Amanda 21 is wel een heleboel he..
En dan krijg je het nog voor elkaar om ergens 1 te missen ;)

Mellow: ik heb donderdag gesprek bij de bank, hoop dat het daarna snel klaar is.

Miekelien: daarom zit ik nu tijdelijk bij mijn ouders.. er zijn toch een paar dingen die ik eerst klaar wil hebben in huis voordat ik erin ga.. (badkamer enz)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:09

wow wat gebeurd er veel zeg!! Gefeliciteerd allemaal!! We wachten nog op een telefoontje van de makelaar met wat er nu gaat gebeuren

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:20

Jeetje, wat een drukte! Gefeliciteerd iedereen die iets te vieren heeft :D

Hier gebeurt er héél weinig, helaas. Ik heb twee ontzettend leuke huizen gezien - binnen budget, ruim, netjes afgewerkt, echt helemaal top. Maar ik wil niet gaan kijken voordat ik een intentieverklaring binnen heb, en dat schiet totaal niet op. M'n baas stuurt me naar personeelszaken, personeelszaken stuurt me door naar een andere afdeling, en die sturen me wéér door. Leuk hoor, werken bij een multinational :\

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:29

Ik zou je intentieverklaring pas op laten maken als je echt met een huis bezig bent..
Hij mag niet te oud zijn enz..

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:46

Dat weet ik, maar ik wil eerst zeker zijn dat ik er ook een krijg ;) lijkt me onnoemelijk zonde als ik daar later pas achter kom. En ik weet al dat als een van beide huizen bevalt, ik ook meteen ga onderhandelen. Zijn allebei precies waar ik naar op zoek ben :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:36

Georgette schreef:
Top Nelleke! Wij hadden van 1 kijker van afgelopen zaterdag al feedback. Was erg te spreken over de buurt en de keuken. Vind het slot in de deur van de schuur niet voldoende en vind het een nadeel dat we geen licht in de schuur hebben. We hebben gelijk naar de makelaar gemaild dat dat iets is dat we met alle liefde willen aanpakken. Ze gaan hun best doen om een tweede bezichtiging te regelen.

Daar zou ik als kijker dus echt geen showstopper vinden hoor :n

Lampje fixen en een ander slot. Als dat alles is..... :')

Hier vanmiddag kijker gehad. Man was enthousiast en gaat financiële plaatje bekijken.
Morgen zou er nog een kijker komen, maar die heeft afgezegd -O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 05:38

takkie_muis schreef:
Ik ben stille meelezer , maar Neonlight heb je serieus binnen een maand je huis weten te verkopen :oo Wow _/-\o_

Nee, sterker nog, in 7 dagen. :o
We hadden gisterenochtend direct 2 biedingen, dus toen ging het heel snel. Huis stond dinsdag op funda, zaterdag open huis en maandag vrrkocht, dat ging wel lekker. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:31

Dat is een understatement Neon :')
Vanmiddag naar de hypotheker. Zo spannend!!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:43

Succes, en neon, je voorspelling is waar, ben echt stom verbaasd, maar alleen maar super zo :-).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:47

Neon _O-
Bliksemverkoop. Maar wel lekker :j

Spannend Fiebie! Hopelijk wordt het wat :j

Ja, die stopcontacten van mij :+
Er zitten er 21 in de woonkamer, in de slaapkamer lijkt het allemaal wat logischer en minder te zijn. En op de zolder zitten ze allemaal aan 1 kant. Maar ik heb er net 1 aan de andere kant nodig voor de vriezer. Dus moet nog even kijken hoe ik dat op ga lossen, aangezien het afgetimmerd wordt...
Naast een stopcontactenfetish had hij ook een pvcbuisjesfetish. Er zitten allemaal buisjes waar geen draden in zitten :?
Heb de helft ook al weggehaald, maar de rest zit vast en moet dus afgezaagd worden. Totaal nutteloos en ziet er niet uit :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:53

lol, die was nog een serie stopcontacten van plan :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:17

Ik ben ook 3 internetkabels op zolder tegengekomen, 1 in de slaapkamer, 1 in de keuken en 1 in de woonkamer. Verder nog een telefoonkabel in het schuurtje.
Je zal het maar te kort hebben :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:21

nelleke, gefeliciteerrd!!! superfijn!

vandaag weer een kijker voor ons! na 2 kijkers in 2 jaar krijgen we nu dus 4 kijkers in 2 weken!! we hadden die prijs veeeeel eerder omlaag moeten doen. Nu maar hopen dat er een koper bij zit. duimen!!

Jeannaa.. gecondoleerd.
succes Joolien

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:24

@Neon, echt heel top. *\o/*
@Amanda, je kunt nooit stopcontacten te veel hebben natuurlijk. :D Of het was het enige onderdeel dat de vorige eigenaar van de cursus Klusjes om Huis begrepen had, dat kan ook.
@Juval, duim duim.
@Jeanna :(:)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:32

Hoe snel hoorden jullie weer iets van de makelaar nadat jullie het bod hebben geaccepteert?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:40

Ik kom me hier ook weer melden. Algelopen vrijdag een 1e gesprek gehad bij de Hypotheker, gisteren een (ex huur) woning bezichtigd en vandaag een beslissing doorbellen aan de verkoopmakelaar. Nu vraag ik me af, wanneer de Hypotheker weer benaderen? Voor of na het tekenen van een koopakte met ontbindende factoren? Het is vrijwel zeker dat we de hypotheek rondkrijgen n.a.v. de info bij het 1e gesprek. Als ik hem nu al bel gaat het vervolgtraject in (waarvoor betaald moet worden) en stel dat het op de een of andere manier toch niet doorgaat met het tekenen? De koopprijs is sowieso niet onderhandelbaar.