Een fleeceplaid is makkelijk te wassen! Die hele harige komen ook wel goed, maar zou er voor de zekerheid niks bij-in doen, haha!
Yv_
Geplaatst: 23-11-13 00:02
Weten jullie of de action van die kransen verkoopt? Kaal met het liefst een grote diameter en een dunne rand zeg maar? Geloof dat ze meestal van wilgentakjes gemaakt zijn, zoiets zoek ik, alleen ongeveer 60 cm diameter en de rand mag dus maar mag 5 cm zijn.. Weet echt niet waar ik dat zou moeten halen?
Edit: Nevermind . Heb iets anders gevonden, dan kan ik 'm zo groot maken als ik zelf wil! Zijn deze schuimen dingen gewoon bij bouwmarkten te koop? Hier zitten aardig wat crea bea's zag ik, dus heb mn hoop even op jullie gelegd .
Ehmm zou ik me hier mogen melden? Ik ben anke struik en ben action verslaafd. Laatst ging ik voor een tube hand en nagel creme en heb er ook maar maskers, een haardonut, haarschuifjes en pincet bij gekocht
Zo'n plaid zou ik gewoon centrifugeren hoor, droger.. misschien niet.
Ben gister nog snel even geweest, wat kleine schoencadeautjes voor kleine (kleurboek en stiften) en etiketten (voor m'n ouders, willen adresstickers voor de kerstkaarten)
Iets met foto's . Zal wel ff fotootje plaatsen als ik 'm heb gemaakt. Foto's zijn besteld, denk dat ik begin volgende week kan gaan knutselen Lijmpistool had je action had ik gelezen he? Iemand een beetje een idee waar ik moet zoeken dan, ben nooit zo goed in die winkel, er ligt altijd té veel
hier ligt hij bij de kerst artikelen. boven de stro kransen
joyce83
Geplaatst: 23-11-13 19:05
Voor diegene die gestart is met de kerstballenkrans, bedankt! hier bij ons een blauw/zilver/grijs/witte krans, toen vonden mijn moeder en zus het ook leuk dus die hebben beide ook een krans gemaakt. Nu nog een krans gemaakt wit/zilver/grijs/donkergrijs voor mijn schoonmoeder en nu wil mijn schoonzus ook een krans! Zelfs een nicht en haar dochter hebben er eentje gemaakt nadat ze die van mij hebben gezien. Zijn wel kransen met verschillende maat ballen.
op een stro krans van de action. Ben voor de bovenste ongeveer 25 euro kwijt geweest, waren wel wat ballen van intratuin bij (de donkere). Er zit in: 1 krans 2 linten 7 grote ballen 6 midden/groot ballen 21 bellen 22 klein/midden ballen 60 kleine ballen
In die krans zitten erg veel kleine balletjes, je kan ook wat grotere ballen gebruiken dan heb je in totaal minder nodig.
Net naar de Action geweest en de laatste spullen voor me kamer gehaald. Ik was €45,- kwijt
Nant
Geplaatst: 24-11-13 20:12
Gisteren ook weer geweest.
Denne appels gehaald, een hertenkop kaars, henneptouw, kant, lint en een roosje. Daarmee het volgende in elkaar geflanst met een canei fles en lege groenten potjes.
Oja die zilveren sprieten met vogels komen ook van de action.
Die fleece plaids kunnen trouwens wel koud gewassen worden en gecentrifugeerd. Ik doe ze als ze droog zijn nog wel even met de stofzuiger af, dan worden de haren mooier en niet zo plat.
Ik heb de krans hier als eerste gepost. Zag hem via fb voorbij komen bij de groep waar ik zit! Staan zo veel leuke knutseldingen op! Maar ik weet niet of ik daar hier reclame voor mag maken dus mocht je ook bij die groep willen kan ik hem via pb wel ff geven