Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:bugpluisje schreef:Stof lonan, en als je eenmaal de slag heb t behoorlijk verslavend hahaha.......heb er vandaag weer een gemaakt maar dan met een grijze naturel stof en brocante randje
Kun jij niet eens een keertje een WIP/How To maken over lampenkappen bekleden?
bugpluisje schreef:Met kwast is vak apart. Als je geen strepen wil dan even grondverf met roller opzetten en ook met roller lakken. Andere optie is met de kwast je lak opzetten 2 keer, eerste keer wat dunner en 2e keer wat dikker, het zit hem in het te vaak op en neer strijken en te hard drukken (aaien met je kwast met voldoende verf geeft het strakste resultaat). Ik zweer bij een kwast ipv rollen en oefening baart kunst!
PenP2014 schreef:bugpluisje schreef:Met kwast is vak apart. Als je geen strepen wil dan even grondverf met roller opzetten en ook met roller lakken. Andere optie is met de kwast je lak opzetten 2 keer, eerste keer wat dunner en 2e keer wat dikker, het zit hem in het te vaak op en neer strijken en te hard drukken (aaien met je kwast met voldoende verf geeft het strakste resultaat). Ik zweer bij een kwast ipv rollen en oefening baart kunst!
Super bedankt!! Is maar een kastje van een 10tje als probeersel dus geen ramp, maar zou leuk zijn als het wel leuk word tochik ga maar even met een rollertje dan. Want kwasten ben ik heel slecht in merk ik wel
Shiloh schreef:De eerste twee meubels zitten in de verf, moet ze wel nog waxen (en hier en daar wat foutjes fixen)
Het kastje wat ik eerder al liet zien (bovenblad is op de foto nog wat nat)...
[ Afbeelding ]
En een mooie salon tafel (helaas geen voor foto)...
[ Afbeelding ]
Tafel is een uniek exemplaar... die heeft mijn opa vroeger ontworpen en laten maken en die stond jaaaaren lang in zijn werk kamer. Toen mijn oma overleed (mijn opa was ruim daarvoor al overleden) is de tafel naar mijn zus gegaan en nu wilden ze hem weg doen, gelukkig heb ik die gauw nog even kunnen confiskeren en krijgt die bij mij dus inmiddels een 3de leven