Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ach ja, mij leek het gezond want ja fruit vs snoep

Marley schreef:Zo moest ik van mijn manueel therapeut minder of geen suiker eten. Dus ik ipv snoepen me helemaal volstouwen met aardbeien. Dus ik hartstikke trots! Nou je had zijn gezicht moeten zienach ja, mij leek het gezond want ja fruit vs snoep
) maar ws heb ik smiddags geen motivatie/puf meer om met de fiets te gaan ...
Waren heel veel geld kwijt en konden beide nog een volle bak bami en 3 bakken ander eten mee nemen. Ach, kunnen wij ook nog een keertje eten, kan mooi de vriezer in! 
. Als je geen tijd hebt om brood te smeren / vergeten bent brood te smeren?
. Helaas niet geschikt voor nu, omdat ik geen vriezer heb, maar voor later zal het wel veel tijd schelen!
Sheran schreef:Alleen Euroborg, wat op zondag net de Ikea op 2e kerstdag is. Bovendien niet echt in de buurt.
Maar heel nodig is het ook niet, ik heb nog brood liggen en wat pesto, dus ik kan mooi pasta met pesto maken. De groente ontbreekt dan even, maar dat eet ik dan morgen wel weer.
, maar ik zou in de kantine van het bedrijf kunnen gaan eten .

). Voorraad potjes hak aanvullen, de houdbare maaltijdgerechten inslaan, vloeibare boter, toiletpapier, kaas, sultanas en er waren nog meer dingen
Overigens koop ik in de bonus altijd alleen wat ik normaal ook koop, anders is het natuurlijk geen bezuiniging. Mijn ma begint dat gelukkig ook steeds beter te doen, die is daar nooit zo goed in. Mootje schreef:*Note to myself* Wat zijn fuiji appels smerig... Die moet ik niet meer kopen, want ik denk dat de rest (4 appels) in de vuilnisbak belandt
schillen, in stukjes en met een beetje water kapotkoken, kaneel erdoor en indien nodig wat suiker en weg appels