Je ziet ze niet veel he, die Dalmatiërs? Mijn schoonouders hadden tot voor een paar jaar geleden altijd een Ierse Setter , maar die zie je ook maar zelden lopen.
Mistic
Geplaatst: 11-10-12 21:35
imd schreef:
Mistic wat een gave hond!! dalmatier!
Hebben?
Haha, nee ik doe mijn Skipje niet meer weg. Inmiddels is hij 10 jaar en heeft medisch het nodige meegemaakt. Dalmaten zijn geweldige honden, maar als er ooit nog een hond komt weet ik niet of ik weer een dalmaat zou nemen.
Dat is een extra avondopening als de kerstspullen er allemaal zijn. Volgens mij zijn er ook visagisten, workshops en demonstraties. Ze willen het programma nog niet vrijgeven
Ik ga zaterdag naar Coppelmans, soort intratuin. Die hebben de kerstshow er sinds begin oktober altijd inzitten. Ongelofelijk hoe groot dat dat is. Noemen ze tegenwoordig Sfeershow. klinkt ook beter dan kerstshow zo begin oktober hihi
Er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar en op = op. Ga maandagmiddag kaarten halen om een uur of drie Die intratuin is zo immens groot dat het met de drukte in de paden enzo wel mee zal vallen (hoop ik).
Susem mooi zeg! Kleur in je slaapkamer is ook erg chique.
Sakkia mooie kandelaars!
Gisteren hebben we plinten gehaald. Kijken of vriendlief vanavond puf heeft om ze te plakken. Verder gisteren een hoop geschilderd. Kozijn van de pui moet nog een x, voor de hond komt. Voor t kleine raampje kan ik eindelijk het rolgordijn hangen. Moet het alleen wel op maat maken.
Gisteren en eergisteren ook heerlijk in de tuin aan het werk geweest. De conifeer gesnoeid en het pad naar de voordeur is gelijk 2x zo breed.
En nog Zooo veel te doen heb zo'n hekel aan het afwerken. Volgende week wil ik met het toilet beginnen, ben dan een week vrij. Wil tot 2/3 gaan betegelen en dan daarboven een knalkleur op de muur, zat te denken aan turquoise ofzo. Weet niet hoe ver ik ga komen. Heb ook een supergave letterbak in hartvorm gehad voor mn verjaardag. Die heeft iemand hier geloof ik ook, in een washok ofzo? Die wil ik in het toilet.
Bij ons zijn ze druk aan het schilderen. Rest heeft weer wat vertraging omdat de vloerverwarming een opstart protocol heeft en die duurt 2 weken maar we hebben nog geen ketel. Ik heb de meubels nu verzet naar 22 nov....