[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:48

Iemand nog een leuke app? Verveel me dood :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 07:55

_Amigo schreef:
Iemand nog een leuke app? Verveel me dood :')

Probeer Subway Surfers :P Temple Run?

J0anieke

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:39

HELP! Wifi doet het niet meer op mijn iphone 4s. Ik kan zelfs niet meer het schuifje omzetten zodat hij aan gaat en zoekt naar verbindingen... Ik heb de netwerkinstellingen en de gewone instellingen al gereset en aan en uit gezet en dergelijke, maar niks helpt?
Is dit misschien te verhelpen met een jailbreak of zal dat niks uitmaken voor de wifi?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:55

Fabrieksinstellingen terugzetten heeft ook niet geholpen... kan me iphone nu toch echt wel door het raam gooien...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:58

Je hebt toch nog gewoon garantie. Gewoon terug mee naar de winkel gaan, dan lossen ze het wel op.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:02

Mijn vader belt maandag Apple, heb al eerder een nieuwe gekregen omdat de aan en uit knop van de iPhone het zelf niet deed... Als apple er niks aan gaat doen heb ik t echt even helemaal gehad, kan dat ding nu ook wel uit het raam gooien. Heb ook nog eens een sim-only abbo van vodafone erin waar ik amper verbinding laat staan internet mee heb...

Gelukkig heb ik wel besloten om Apple Care Protection te nemen toen ik die nieuwe kreeg, hopelijk krijg ik daardoor sowieso een nieuwe telefoon..

Celinee_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:09

Joanieke, mijne heeft sinds deze week dat het aan/uit knopje zwaar gaat (telefoon heb ik sinds oktober/november ofzo?). Zit geen zand oid tussen. Hij doet het wel, maar begin me er aan te irriteren.

Heb een abonnement bij Hollandsnieuwe, maar wil m eigenlijk niet opsturen en kwijt zijn. Hoe regelen ze dat bij de Apple winkel? Ben je je telefoon lang kwijt? Bel sowieso maandag maar even heen denk ik.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:13

Mijne ging ook zwaar, moest m hard indrukken en dan deed die het soms. Ik had mn telefoon bij de apple gekocht zonder abonnement dus bel apple sowieso als er iets mee is.

Ze hadden mij toen een nieuwe opgestuurd (zonder oplader en oortjes) met een beschrijving hoe ik mijn oude kon terug sturen en de voorwaarden etc. Ik heb dus geen enkel moment zonder mobiel gezeten, wel had ik toen mijn oude mobiel (htc) gebruikt omdat ik me er ook aan irriteerde dat t knopje zo zwaar was... Verder nooit bericht meer gehad dus t was allemaal goed gegaan.

Celinee_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:16

Ik heb m dus via Hollandsnieuwe gekocht, maar hopelijk kan ik het via Apple op dezelfde manier als jij regelen. Zal maandag sowieso even bellen, wie niet waagt wie niet wint toch?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:11

Gewoon applecare helpdesk bellen en weer een nieuwe claimen :)

Celinee_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 14:50

Ik heb zojuist contact gehad met Apple. Morgen of woensdag komt de UPS mijn telefoon halen voor reparatie en als het goed is heb ik 'm dan binnen 7 werkdagen weer terug.

Ik kreeg nog een andere optie, maar daar heb ik niet voor gekozen. Zou dan een telefoon opgestuurd krijgen die ik dan mag houden die al eens gerepareerd was aan de home-button en dan zou ik €29 moeten betalen. Vind dat eigenlijk wel een risico, je weet niet wat je terug krijgt dus heb maar voor optie 1 gekozen.

Hopelijk komen ze 'm snel halen en heb ik 'm heel snel weer terug. Maar even kijken of ik de oude telefoon van mijn vriend zo lang mag gebruiken.. :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 14:55

Ik zou dat ook niet doen hoor celinee_, je hebt dan toch geen idee wat er verder nog met die telefoon is gebeurd. Veel te groot risico in mijn ogen.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:31

Celinee_ schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met Apple. Morgen of woensdag komt de UPS mijn telefoon halen voor reparatie en als het goed is heb ik 'm dan binnen 7 werkdagen weer terug.

Ik kreeg nog een andere optie, maar daar heb ik niet voor gekozen. Zou dan een telefoon opgestuurd krijgen die ik dan mag houden die al eens gerepareerd was aan de home-button en dan zou ik €29 moeten betalen. Vind dat eigenlijk wel een risico, je weet niet wat je terug krijgt dus heb maar voor optie 1 gekozen.

Hopelijk komen ze 'm snel halen en heb ik 'm heel snel weer terug. Maar even kijken of ik de oude telefoon van mijn vriend zo lang mag gebruiken.. :P

Ik heb toen voor de 29 euro optie gekozen, bij mij werd bij de gratis optie verteld dat hij werd onderzocht en eventueel gerepareerd, maar dat dat 2 weken zou kunnen duren..

Edit: de nieuwe die ik binnen kreeg was overigen wel nieuw nieuw..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 17:10

Jaa ik krijg nu ook weer een nieuwe! Weet niet of ik iets moet betalen, mn vader had gebeld en heeft alles geregeld.. Met de telefoon die ik nu heb (zonder wifi) heb ik nog nooit iets gehad, op dit na dan, maar daar hebben meerdere mensen last van gehad...

Weer heeft apple bij mij bewezen dat ze een top service hebben! Nog paar dagen geduld hebben met me oude htc en dan kan ik weer schoon met een nieuwe iphone beginnen.. :)

Celinee_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:11

Ik weet van mezelf dat ik afgelopen maanden altijd zuinig op m'n telefoon ben geweest. Van een al gerepareerde telefoon (dus tweedehands) ben je daar niet helemaal zeker van. Daarbij is die telefoon ouder dan mijn eigen en je weet niet wat er allemaal mee is gebeurd. Er is namelijk duidelijk bij gezegd dat hij niet nieuw is. Dan wacht ik wel een aantal weken voordat ik m'n eigen weer terug heb!

Super dat je een nieuwe krijgt Joanieke! :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:42

Ik krijg nu sowieso een nieuwere dan mijn tweede.. mn eerste was nieuwer dan de tweede zei mn vader nemt, en door het WiFi probleem krijg ik nu weer een nieuwere.. En als die niet goed is gaat die wel weer terug.. Ben nog steeds blij met de 4s dus als die weer iets begeeft vraag ik weer een nieuwe aan haha heerlijk zon care protection plan met twee jaar garantie :D ook blij dat ik t afgelegd heb, afgelopen 5 maart had ik me iPhone 1 jaar dus garantie zou verlopen zijn..

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:46

Vind t vreemd dat mensen een eerder gemaakt toestel terug krijgen.. Zal dit dan ook bij mij zijn? Mij is verteld dat ik direct een gloednieuw toestel binnenkreeg.. Deze was overigens ook niet beschadigd oid..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:09

Geen idee, na mijn weten vervangen ze de behuizing, mijn tweede (die met wifi problemen) zag er ook gloednieuw uit...

Edit: Ik lees net bij de voorwaarde dat je een vergelijkend product krijgt of een nieuw product, je zult dus bijvoorbeeld nooit een 2 jarige iphone 4s krijgen als je m pas een maand hebt oid..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:45

Apple stuurt ook gerefurbishde producten retour naar hun klanten.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:09

Dat is denk ik wel waar ja, maar dan zal die (lijkt mij) wel zo aangepast zijn dat het vergelijkbaar is met je kapotte apparaat (maar dan natuurlijk zonder het gebrek, anders heeft het geen zin om hem te ruilen haha).

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:25

nog mensen met iphone 4s en 5 en welke zou ik pakken?
deel liefst je ervaringen via pb

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:35

Ik heb de iPhone 5 en ben dr zeer tevreden over :j iPhone 4s vond ik niks... Vond m te klein, iPhone 5 ligt lekker in je hand en binnenkort 4G :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:57

Hier ook een 5, het langere scherm haalde mij over. :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:59

Sani schreef:
Hier ook een 5, het langere scherm haalde mij over. :)

Dat ook zeker! Als ik heel eerlijk ben vind ik m wel wat te dun :o hij is glad en glijd best snel uit mn handen maar het formaat is echt perfect!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:18

Ik heb er een hoesje met plastic achterkant en rubberen zijkanten om dus heb geen last van het glijden.