Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en vind het niet erg om er voor te betalen. Ze zijn vaak zat in de aanbieding of is er weer een kortingsactie.
Shadow0 schreef:Dat vind ik ook echt vervelend. Ik zou veel meer ebooks willen kopen maar heb deze prijzen er gewoon niet voor over en vind ze ook niet terecht: ze staan niet in verhouding tot de redelijke kosten.
, vaak is er vanalles in de aanbieding. Heel nieuwe boeken zijn soms voor dezelfde prijs als de papieren versie
. In dat geval moet ik het boek wel héél erg graag willen hebben, nú, want anders wacht ik gewoon tot ze wel afgeprijsd zijn.Undefined schreef:Ik heb een kobo touch, meest simpele dus. Kan ik daar boekenkasten op maken? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
C_arola schreef:Tilmar schreef:En de nieuwe boeken komen dan eerst zonder boekenkast op je ereader, maar ook alle bestaande boekenkasten zijn leeg?
Ja op beide vragen.

Zou niet weten waarom ik er meer dan 10 boeken op zou zetten... ja als ik heel lang weg zou gaan misschien. Maar kan er toch maar 1 tegelijk lezen
Ik irriteer me er niet aan, omdat ik alles heb gesorteerd. Hoef dus ook nooit 20 pagina's door om een boek te zoeken.