Hetzelfde setje is bij Xenos meer dan het dubbele van de Action-prijs.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Het chocoladefonduesetje is alleen het rechaud met schaaltje en vorkjes, de chocola kon ik bij de Action zo snel niet vinden, dus die heb ik van de Xenos
Hetzelfde setje is bij Xenos meer dan het dubbele van de Action-prijs.
xConnie schreef:Marilla schreef:Wat vallen die thermopanty's klein zeg!
Ik heb maat L, terwijl ik normaal S heb en hij is te klein! Ik heb korte beentjes, ben 1.60m, maar de beentjes zijn echt te kort! Weet iemand of de lengte ook langer is zodra je een maat groter neemt?
Ik heb 'breedtemaat' 38 maar ben 1.57m. Ik heb maat S/M genomen en dat past precies goed (wel nog iets eroverheen zodat ie niet afzakt)
iloonaa__ schreef:ik heb voor de zekerheid XXL genomen, en raad eens (ik ben 1.63) het gaat neten dan bedoel ik niet mijn middel (mt 38) maar die beentjes kunnen echt net
iloonaa__ schreef:ik heb voor de zekerheid XXL genomen, en raad eens (ik ben 1.63) het gaat neten dan bedoel ik niet mijn middel (mt 38) maar die beentjes kunnen echt net
Zidore schreef:die kniekousen? geen idee meer
1, euro zoveel geloof ik
is zelfde materiaal als de thermolegging en thermopanty
ze lagen bij onze action naast de thermopanty's (legging had ik vorig jaar al gekocht)
yvonnedv schreef:Zidore schreef:die kniekousen? geen idee meer
1, euro zoveel geloof ik
is zelfde materiaal als de thermolegging en thermopanty
ze lagen bij onze action naast de thermopanty's (legging had ik vorig jaar al gekocht)
Naar mijn idee is de combinatie legging plus kniekousen fijner als thermopanties
Panties of maljots gaan bij mij altijd vrij snel stuk bij de tenen.