We gaan voor 1.40, dus dan kan 200 als deken prima. Dat hebben we bij vriendlief nu ook en als ik ruimte wil, schup ik 'm wel aan de kant. We kunnen gewoon naast elkaar liggen zonder elkaar aan te raken en dat 1 van beiden op de rand van het bed ligt. Scheelt dat we beiden vrij mager zijn, hihi
Ik kwam er gisteren achter dat wij ook gewoon een lits jumeaux dekbed hebben haha. Mijn moeder werkt in een meubelzaak en die hadden een dekbed liggen in de uitverkoop dat was de laatste. Dus ik had niet naar de maten gekeken, gisteren toch even gedaan, blijkt het 240x220 te zijn haha
Die zijn ook mooi Kardol en Verstraaten heb ik ook twee dekbedden van, maar die gaan richting de 200 euro voor een lits jumeaux. Ik heb ze nu 3 jaar en ze zijn nog als nieuw! Cinderella lijkt op gesteven katoen, waardoor het niet snel kreukt.
Wow 5! Dat is wel lekker veel, kun je wel afwisselen .
Miep, dat is wel goed van je zo'n lijstje! Weet je gelijk wat je nog nodig hebt!
Volgens mij gaan wij heel veel dingen opeens 'missen' als we gaan samenwonen, we wonen nu allebei nog thuis, hebben wel uitzet gespaard, maar ik geloof dat we vast veel dingen vergeten zijn haha.