Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
youngster schreef:Lekker hoorI luv vloerverwarming!
En de katten overigens ook
essiesilly schreef:ik ook maar ik heb t niethaha zoooo koud maar ja heb een lief vriendje, 2 honden en harig kleed die me warm houden.. dat dan weer wel haha
_Hedwig_ schreef:Wat voor stijl moeten je tierlantijntjes zijn ojajoh?
parouscha schreef:Alle muren in de woonkamer zijn klaar. Net de kachel van dik 250 kilo eruit getild ! Man wat een zwaar ding man!!
Ik wil 't laminaat ook onder de houtkachel hebben. Dus de kachel hebben we eerst even aan de kant gedaan
Hier een deel van de woonkamer in 't laminaat
girlyggirl schreef:precies de kleuren muur die ik ook wilkan alleen niet zo goed beslissen wat voor kleur meubels daar nou bijhoeren
wit? of... roept u maar!!!
_Hedwig_ schreef:Ojahjoh, fantastische salontafel, waar komt die weg als ik vragen mag?
Wil je je frutsels ook zwart/wit/grijs houden of daar kleur mee toevoegen.
parouscha schreef:denz schreef:Parouscha, mooie kleur zeg op de muur, maar zie ik nou dat je laminaat over een prachtige houten vloer aan het leggen bent?
KloptWij vinden de vloer vreselijk! En zo oud bollig.. Dus we hebben besloten om er laminaat over heen te leggen.
girlyggirl schreef:parouscha schreef:Alle muren in de woonkamer zijn klaar. Net de kachel van dik 250 kilo eruit getild ! Man wat een zwaar ding man!!
Ik wil 't laminaat ook onder de houtkachel hebben. Dus de kachel hebben we eerst even aan de kant gedaan
Hier een deel van de woonkamer in 't laminaat
[img]http://img121.imageshack.us/img121/3259/09032011611001.jpg[/mg]
precies de kleuren muur die ik ook wilkan alleen niet zo goed beslissen wat voor kleur meubels daar nou bijhoeren
wit? of... roept u maar!!!
Attitude schreef:Woplala schreef:Parouscha, zal een foto opzoeken van onze radiator in de woonkamer, is zo'n lange smalle. Bedoel je dat?
En over die radiatorbekleding, een bouwmarkt heeft dat ook
Je kan ze ook zelf maken