Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_esther schreef:Hallo,
iemand van jullie ervaring met de telefoon van de aldi die deze week in de aanbieding was?
Er is er nog 1 in dronten, en we kunnen hem vandaag ophalen als ik wil!
LiiNd_Y schreef:c_esther schreef:Hallo,
iemand van jullie ervaring met de telefoon van de aldi die deze week in de aanbieding was?
Als je er veel apps op wil hebben zal ik het niet doen, zit maar weinig geheugen op.
LiiNd_Y schreef:oliebol! mijn samsung galaxy Gio wil niet meer opstarten! Hij blijft vrij lang in het Samsung scherm staan, en dan herlaad hij zich weer, en dan blijft hij weer steken. En zo gaat dat maar door.
Moet ik nou vervroegd een nieuwe telefoon kopen?wou eigenlijk wachten tot studiefinanciering binnen was
Quad schreef:Hallo,
LiiNd_Y schreef:c_esther schreef:Hallo,
Als je er veel apps op wil hebben zal ik het niet doen, zit maar weinig geheugen op.
Quad schreef:Quote faal
c_esther schreef:Het gaat btw om die van 119 euro, en niet die van 199 euro, de Wolfgang at-as40se..
Citaat:Besturingssysteem Android 4.0
Processor MT6577 1GHz Dual Core
Netwerk GSM 900\1800\1900MHz
Mobiel internet UMTS 2100MHz
Sim kaart 2 simkaarten Dual Standby
Geheugen RAM 512MB 4GB Opslag geheugen
Geheugen kaart Max 32GB Micro SD
AFMETINGEN Hoogte 124 mm
Breete 64 mm
Dikte 11 mm
ACCU Vermogen 1500mAh
Opladen 4 uur
Spreektijd Max. 360 min
Standby tijd Max. 300u
LiiNd_Y schreef:Quad schreef:Quote faal
klopt, heb ik altijdweet nooit welke ik moet weghalen
Heb nou al 2 keer batterij van telefoon eruit gehaald, maar hij wil nog niet opstarten
Had vandaag ook iedere keer van de 'fout' meldingen van 'sorry, blablabla en dan geforceerd sluiten'.
dus daarom dacht ik, start ik hem een keer opnieuw op, dan gaat het vaak weer beter. Nu wil die dus niet meer aan