En ik heb toch echt wel veel foto's op mijn SIMKaart staan hoor

Hoesje moet ik nog even voor kijken dus
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als ik nu een nieuw account aanmaak? Kan ik me iPhone dan direct gebruiken? Of duurt het 24u?
Liins schreef:Als ik nu een nieuw account aanmaak? Kan ik me iPhone dan direct gebruiken? Of duurt het 24u?
Michelle77 schreef:Hey!
Weet iemand of je ook eigen geluiden als ringtone/smstone kunt kiezen? En zo ja, hoe moet ik dat doen?
Margoooo schreef:Ik heb de laatste tijd een probleempje met mijn iphone, hij heeft steeds geen internetverbinding.. geen wifi en geen 3G. Thuis wel wifi, maar onderweg niet.. Terwijl ik daar normaalgesproken altijd 3G verbinding had..
Vicky_88 schreef:jailbreaken = garantie weg!
echter is het wel zo dat je na een software update automatisch je jailbreak kwijt bent.
welke versie heb je?
ik heb de mijne afgelopen week naar 4.2.1 geupgrade.
ik heb m opnieuw gejailbreakd. maar let op, voor 4.2 is nu alleen nog een getheterde jailbreak beschikbaar.
Dit wil zeggen dat elke keer als je je toestel reboot, je m opnieuw aan redsn0w moet hangen anders kun je je jailbreak niet gebruiken.
een volledige jealbreak is er nog niet.
Michelle77 schreef:Vicky_88 schreef:als je via nakko.com download komen ze in beltonen te staan, na toevoegen aan itunes.
ik snap niet helemaal hoe het werkt geloof ik... je kunt iets naar je mobiel laten sturen? maar kost dat geld?
wil het liefste gewoon hele nummers kunnen aanvinken...