Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Bij ons zit hij ook net op een ongemakke plek. In het midden van de lange wand en dan aan een zijde een plateau. Op dat plateu staan nu de tv, klein kastje en 2 grote windlichten van Riviera maison.
Het hoort gewoon echt in het jaren 50 huis. Als we straks uit gaan bouwen kunnen we een zitje creeeren voor de openhaard.
Maar en open haard achter de deur, nee dat vind ik echt sonde van de ruimte!
denz schreef:Haha lijkt wel of je het over onze woonkamer hebt.
Bij ons was het namelijk ook precies zo, maar die hebben we er gelukkig uitgehaald anders hadden we niet eens plek voor een normale bank.[naam] schreef:Bij ons zit hij ook net op een ongemakke plek. In het midden van de lange wand en dan aan een zijde een plateau. Op dat plateu staan nu de tv, klein kastje en 2 grote windlichten van Riviera maison.
Het hoort gewoon echt in het jaren 50 huis. Als we straks uit gaan bouwen kunnen we een zitje creeeren voor de openhaard.
Maar en open haard achter de deur, nee dat vind ik echt sonde van de ruimte!
opisop_shop schreef:ah leuk orlando jullie hebben ook paneelgordijnen!
Wat is dat roze aan de wand, is dat een stuk stof of behang?
Citaat:http://www.houtcoatings.nl/product/jotu ... oor-binnen vloerlak voor tegelvloeren: zou dit iets kunnen zijn???
opisop_shop schreef:annastasia wat is die keuken opgeknapt zeg, mooi hoor!
Heb je die geverfd en zoja waarmee?
vind de woonkamer ook mooi opgeknapt, die streepjes vind ik voor mezelf alleen wat te druk. Maar ziet er wel netjes uit