MISTRAL94 schreef:Jolien wil je dan niet liever vrijstaand, tegenwoordig kom je ook al huizen tegen in de prijsklasse van een 2 onder 1 kap (in Drenthe iig wel)
Die zijn bij ons in het dorp niet te betalen.. Dus helaas..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jolien_ schreef:MISTRAL94 schreef:Jolien wil je dan niet liever vrijstaand, tegenwoordig kom je ook al huizen tegen in de prijsklasse van een 2 onder 1 kap (in Drenthe iig wel)
Die zijn bij ons in het dorp niet te betalen.. Dus helaas..
MISTRAL94 schreef:calice schreef:als ik jullie verhalen zo lees snap ik nog minder waarom de verkopende partij bij ons zo moeilijk doet.
Misschien toch zelf rond gaan kijken en als je zeker van je zaak bent de makelaar bellen en je terug trekken
Relaxed schreef:Mistral, zo dacht ik ook altijd, maar omdat er bij ons toen al 11 te koop stonden leek het me wel handig.. Potentiele kopers kunnen dan immers in 1 dag al die huizen bekijken terwijl je normaal voor alles een afspraak moet maken en weken kwijt bent. Daarom heb ik het wel geprobeerd, maar 1 x en niet weer
MISTRAL94 schreef:Welk dorp gaat dat om? De huizenmarkt is gestagneerd dus de huizenprijzen zakken. Ik heb al heel wat vrijstaande woningen gezien (misschien moet daar wel het nodige aan gebeuren) Maar een paar jaar geleden zag ik geen vrijstaande woningen onder de 200.000 nu staan er behoorlijk wat te koop her en der.
_Pilipa_ schreef:Jess, sommige mensen zijn ook fijn aan het zeueren dan , ik heb bij mijn huis gekeken en dacht "oh my god "wat leuk, de inrichting komt dan wel.. ik kan boven bijna flik flak haha
250 jeetje zijn de deur knoppen van goud ofzo
veerledec schreef:Ik ben het huis waar we nu een tweede bezichtiging gaan doen ook eerst bij een open huizenroute gaan bekijken. Was eigenlijk toeval, een huis dat we al langer op het oog hadden (maar niks bleek) deed mee, en ik ben gaan kijken welke huizen nog meededen. En werd verliefd.
Wij hebben nu 2x kijkers gehad en staan nu 2,5 maand op Funda. Laatste weken niets meer gehoord echter, en daarom heb ik 100 euro uitgegeven en stonden we vorige week in de Spits en de Telegraaf, plus 4 weken in de Spotlight op Jaap. De Funda en Jaap views zijn wel behoorlijk omhoog gegaan, maar verder nog niets gehoord.