Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bittermoon schreef:ik krijg net een scherm dat mijn account is geblokkeerd en dat ik om hem te unblocken mijn telefoon nr moet geven, dan zou ik een code toegestuurd krijgen..
Nu staat er onderaan: Er kunnen kosten voor sms-berichten in rekening worden gebracht
En dan denk ik tja, 1 smsje betalen wil ik nog wel.. Maar wie zegt dat ik dan niet iedere week een sms ga krijgen?! Verder ziet de website er helemaal vertrouwd uit. Het is volgens mij echt van windows live.
Iemand een idee hoe dit verder in zijn werking gaat? (mijn verhaal klinkt hetzelfde als van Sabje)
Temeraire schreef:bittermoon schreef:ik krijg net een scherm dat mijn account is geblokkeerd en dat ik om hem te unblocken mijn telefoon nr moet geven, dan zou ik een code toegestuurd krijgen..
Nu staat er onderaan: Er kunnen kosten voor sms-berichten in rekening worden gebracht
En dan denk ik tja, 1 smsje betalen wil ik nog wel.. Maar wie zegt dat ik dan niet iedere week een sms ga krijgen?! Verder ziet de website er helemaal vertrouwd uit. Het is volgens mij echt van windows live.
Iemand een idee hoe dit verder in zijn werking gaat? (mijn verhaal klinkt hetzelfde als van Sabje)
Ik heb nu precies hetzelfde en vraag me af of het te vertrouwen is... straks is dit een truuk om je nummer te krijgen? maar ja ik wil wel bij mn hotmail kunnen...