[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:12

wrs omdat die vriendschapsverzoeken niet echt waren, maar unblocken kan soms een kwestie zijn van eerst nogmaals blokkeren en dan unblocken. :)

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:13

ik krijg net een scherm dat mijn account is geblokkeerd en dat ik om hem te unblocken mijn telefoon nr moet geven, dan zou ik een code toegestuurd krijgen..
Nu staat er onderaan: Er kunnen kosten voor sms-berichten in rekening worden gebracht

En dan denk ik tja, 1 smsje betalen wil ik nog wel.. Maar wie zegt dat ik dan niet iedere week een sms ga krijgen?! Verder ziet de website er helemaal vertrouwd uit. Het is volgens mij echt van windows live.
Iemand een idee hoe dit verder in zijn werking gaat? (mijn verhaal klinkt hetzelfde als van Sabje)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:54

bittermoon schreef:
ik krijg net een scherm dat mijn account is geblokkeerd en dat ik om hem te unblocken mijn telefoon nr moet geven, dan zou ik een code toegestuurd krijgen..
Nu staat er onderaan: Er kunnen kosten voor sms-berichten in rekening worden gebracht

En dan denk ik tja, 1 smsje betalen wil ik nog wel.. Maar wie zegt dat ik dan niet iedere week een sms ga krijgen?! Verder ziet de website er helemaal vertrouwd uit. Het is volgens mij echt van windows live.
Iemand een idee hoe dit verder in zijn werking gaat? (mijn verhaal klinkt hetzelfde als van Sabje)

Ik heb nu precies hetzelfde en vraag me af of het te vertrouwen is... straks is dit een truuk om je nummer te krijgen? maar ja ik wil wel bij mn hotmail kunnen...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:31

Hier nog 1 :\

Wat is dit voor iets?

Edit; ik ben gestopt bij het geven van je foonnummer. Nu ga ik via favorieten naar Hotmail en ik sta prompt in mn inbox :?

Bij mij blijkbaar probleem opgelost.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 09:04

Nou ja, ik word van het kastje naar de muur gestuurd van MSN. Echt heeeeeeel veel mensen zijn geblokkeerd de laatste paar dagen. Dan zeggen de mods daar je moet je account veriferen (ik weet mn geheime vraag niet meer) Dus ik weer terug naar mn postvak in, wil naar profiel gaan om ww en geheime vraag te wijzigen:

Mogelijk is er inhoud op het Profiel geplaatst (vaak onbedoeld) die niet in overeenstemming is met onze gedragscode. Controleer het Postvak IN van Hotmail of het Postvak IN dat bij de Windows Live ID hoort op berichten van klantondersteuning.

Als het Profiel nog steeds niet beschikbaar is, neem dan contact op met klantondersteuning van Windows Live voor aanvullende ondersteuning.

WTF, waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig daar?

En als je wil vragen of ze de blokkering op willen heffen moet je een 2de mailadres opgeven. Die ik dus niet heb. Serieus ..

Edit;
2de account aangemaakt, alles prima en ineens kent hij mn wachtwoord niet meer :roll:

Nou kan ik dus niet in mn 2de account om te wachten op de mail die de Klantenservice me zou toesturen :x

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 14:10

Sneeep oeeeh! Oh sorry>

Dat met je telefoonnummer geven: niet doen. Dan gewoon via mail.live.com naar je inbox gaan of wat dan ook, in elk geval niet je telefoonnummer geven

en het gaat niet zo heel lekker met hotmail nee, met het uploaden van bestanden gooit hij ook gewoon heel internet eraf hier. Maar daarvoor zou je dus bij de helpdesk van windows live zelf moeten zijn want dat is vanaf hier ook niet echt op te lossen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 14:15

Ik zit al op de forums daar en ze zeggen allemaal: ga naar die en die link. Maar al die dingen die in de linken staan heb ik al gedaan en of ze stoppen er halverwege mee of ik kom niet verder omdat ik mn geheime vraag niet meer weet :+

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 15:42

Temeraire schreef:
bittermoon schreef:

Ik heb nu precies hetzelfde en vraag me af of het te vertrouwen is... straks is dit een truuk om je nummer te krijgen? maar ja ik wil wel bij mn hotmail kunnen...

Hier nog één....

Kan ineens niet meer op mijn hotmail account.
Ook geblokeerd :(

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:03

Mijn Hotmail account is gisteren ook geblokkeerd, niets over een telefoonnummer echter. Ik heb een formulier ingevuld met allerlei info om aan te tonen dat ik de eigenaar ben van de account, maar daar kreeg ik deze reactie op:
Helaas konden we niet het eigendom van het Windows Live ID account verifiëren met de informatie die je hebt verschaft.

Ik betaal notabene voor mijn account en heb ook de laatste vier cijfers van mijn creditcard gegeven en de expiration date. Het mag niet baten.
Heb vanmorgen nog meer info verschaft. Dit is heel vervelend want alle info van onze vakantie staat in mijn mail, van de boot die we naar Engeland hebben geboekt, het huisje dat we hebben gehuurd en betreffende het hotel dat we voor de eerste nacht hebben geboekt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:08

Ik vraag me af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn, want ik hoor er steeds meer mensen over.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:16

Naar aanleiding van de extra info die ik vanmorgen heb gestuurd, krijg ik zojuist het volgende bericht:
Je Windows Live ID ondersteuningsverzoek is ge-update met de volgende reactie:

Bedankt voor het sturen van aanvullende informatie om ons te helpen je eigendom van het account te valideren. Echter, we slagen er nog steeds niet in om jou als de eigenaar van het account te valideren op basis van de informatie die je hebt gestuurd.

Ik vole me ondertussen flink gen**id, want ik betaal notabene voor deze account en ik heb al keihard mijn best gedaan allerlei info af te geven. Ik denk dat ik contact op ga nemen met mijn rechtsbijstandsverzekering... Dit pik ik niet zomaar.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:18

Belachelijk :n

Ik heb ook nog steeds geen verificatie, ze zijn ermee bezig. Ik wist alleen niet op alles antwoord te geven :=
Bovendien had ik toendertijd helemaal geen credit card, dus die gegevens had ik niet ingevuld.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:32

Met geen pen te beschrijven hoe slecht het is geregeld en hoe gebruiksonvriendelijk ze te werk gaan bij een geblokkeerde account. Het is net alsof je als klant niets anders te doen hebt dan tien keer in een kringetje rond te gaan op niets af en je suf te piekeren over wat er in hemelsnaam ook al weer allemaal in je account stond. Ik heb echt heel veel info al aangereikt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:40

Ik legde alles uit op het forum, krijg ik 2 links van een mod. Dus ik zeg dta ik alles daarvanuit al geprobeerd had. En nu hoor ik helemaal niks meer. Heel frusterend, ik kan wel in mn mailbox, maar niet op MSN.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:52

MSN gebruikte ik al jaren niet meer. Dus de contacten die ik daar had, kan ik me niet meer herinneren. Het zelfde met het adresboek.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:16

Himyar schreef:
MSN gebruikte ik al jaren niet meer. Dus de contacten die ik daar had, kan ik me niet meer herinneren. Het zelfde met het adresboek.

Voor mij geld hetzelvde.......

zwaar @%#^$&$*!! ;(

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 14:39

Heb eindelijk ene berichtje terug. Ik moet eerst mijn pc virusvrij maken (heb dat al tig keer gedaan) en mijn wachtwoord wijzigen wat ik dus niet kan :roll:

Oh ik geef alles door wat ik gedaan heb en wat me niet lukt, waarom blijven ze dan steeds dezelfde adviezen geven.

_-:(

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:10

Ik heb een definitief bericht gehad dat ik het wel kan schudden en maar een nieuwe account aan moet gaan maken. Ik heb me in bochten gewrongen om informatie te verstrekken, maar ik weet ook niet meer of ik nou die ene "beste" jeugdvriend heb opgegeven of die andere!!
En wie kan zich nog alle passwords van tig jaar terug herinneren?! Ze kunnen je toch niet zomaar iets afpakken wat belangrijk voor je is en waar je voor betaalt? Ik heb enorm veel historie en e-mail adressen in de mailbox staan, dat ga ik toch niet zomaar even prijs geven alsof het niets voorstelt?
Ik ben erg boos, ik ga straks bij thuiskomst gelijk de DAS bellen om te vragen wat mijn rechten zijn. Het bestaat toch niet dat dit alles wettelijk gezien toelaatbaar is? Al zou ik akkoord zijn gegaan met weet ik veel wat aan onzin, dan bestaat er ook nog zoiets als de redelijkheid en de billijkheid in de wet. En deze gang van zaken is alles behalve redelijk of billijk. Ik heb in een formulier ingevuld van Windowslivehelp ingevuld dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering in ga schakelen. Niet dat het ze zal interesseren, denk ik....

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:12

De laatste keer dat ik zo kwaad was, was toen Vodafone me een stom kunstje leverde, ggggrrrrr! Daar heb ik toendertijd mijn gal over lopen spuien op de site van Tros Radar.
Laatst bijgewerkt door Himyar op 19-05-11 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:13

Nou ja zeg :oo

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:22

Dit is wat ze schreven, nou reken maar dat ze aan mij geen cent meer gaan verdienen, ik betaalde namelijk voor een extra grote inbox:

We hebben onze controle van de informatie die je hebt verschaft afgerond. Onze medewerkers zijn er niet in geslaagd te valideren dat jij de eigenaar van het account bent. De informatie die je hebt gestuurd is gecontroleerd en onze medewerkers konden deze niet vergelijken met de informatie die momenteel in het account is opgeslagen.

Onze laatste aanbeveling is om een nieuw Windows Live ID account aan te maken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik begrijp die procedure niet, als ze dan toch helemaal niets vertrouwen van wat je vertelt en denken dat ieder ander die informatie ook kan hebben, waarom hebben ze dan uberhaupt deze procedure? Kunnen ze dan geen andere manier/methode instellen? Als je niet weet welke informatie ze denken te missen, dan is het wel erg hit en miss met de informatie die je verstrekt!!

Overigens zit mijn Bokt account ook aan die Hotmail account geplakt, zodat ik kan zien wanneer er een prive berichtje binnen is gekomen en dat geldt voor meer forums. Dat kan ik nu allemaal gaan veranderen. Ik ga hier een werk aan hebben.... Alsof ik niets anders te doen heb :( :( :( .

Ik volg (naast mijn fulltime baan) een opleiding waar ook veel recht komt kijken en ik kan me niet voorstellen dat wat er nu gebeurt wettelijk is toegestaan. Ik zal het ook eens aan mijn rechten docent vragen die rechten heeft gestudeerd en aan mijn baas die ook rechten heeft gestudeerd.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:38

Nou ja :x

Ik kom nu ineens niet meer op dat helpforum met mn naam daar. Ik zit ook al te twijfelen of ik alles wat 'opgeslagen' is op Hotmail om dat over te hevelen naar Word documenten ofzo. Denk aan mailtjes die bewaard moeten blijven en mailadressen.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:39

Dat zou ik zeker doen als ik jou was!
Ik ben ook al tig keer tegen allerlei muren aangelopen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:41

Het is alleen errug veel info, die ik dan moet opslaan :=

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:45

Mijn mailbox was echt drama, echt heel veel info die jaaaaaren terug ging. Was steeds te beroerd om de boel eens goed op te schonen. De meeste zooi kan ik missen, maar er zitten dingen tussen waartoe ik graag direct toegang wil hebben. Ik zou die dingen die je echt niet kan missen zeker veilig stellen, alles wat je wel kan missen, zou ik me ook niet druk om maken.