Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:04

Suus__ schreef:
Carlienn_ schreef:
Ik heb een ipod touch, maar ik kan er niet mee op Ebuddy?

Heb je wel wifi bereik? Ik heb vaak dat áls ik eenmaal bereik heb, het bereik niet sterk genoeg is want Ebuddy is een groot programma. Hij moet dus echt goed bereik hebben. ;)

Oke dankje :) ik zou het zo nog is proberen :)

Venix

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:18

Heee.
Iemand een idee hoe je films op je Ipod krijgt, als je ze niet met Limewire hebt gedownload? Want Limewire word bij mij gewoon meteen doorverbonden zegmaar.

XX

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:28

Even een youtube downloader downloaden ;)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:31

Tegen wie heb je dat?

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:34

ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de site http://skreemr.com/ mbt dowloaden en het op je Ipod zetten van muziek.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:43

Venix schreef:
Tegen wie heb je dat?

Owhh je wilt hele films! Ik las even te snel, nee geen idee hoe dat moet. Ik heb er ooit eentje op gehad maar die was de juiste exstentsie dus kon ik hem er zo op zetten.

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:59

Haha, okeee. Ik dacht al zoietes. :P
Nu hopen dat iemand anders het wel weet! :D
XX

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:57

Ik wil graag een Ebook hebben op mijn Ipod touch. Nu was ik aan het zoeken en ik kwam terecht op http://www.ebook.nl . Daar staat het boek dat ik wil hebben, in het engels, Wuthering Heights. Maar er staat bij: Niet geschikt voor Iphone of Ipod touch. En ik heb van veel mensen gehoord dat je wel ebooks op je Ipod touch kan zetten. Maar hoe dan? En waar kan ik dan een geschikt ebook vinden?

Wie o wie heeft antwoord op mijn vragen?

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:22

Haha, laat maar zitten :D Het is al gelukt, gewoon via de Apple store zelf!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:43

Haha, daar ben ik weer :')

Ik wil nu graag een film op mijn Ipod zetten, gewoon eentje vanaf een dvd.. kan dat? Ik heb al wel (illegaal) een keertje een andere film erop gezet, maar dat was een jaar geleden en ik ben het weer kwijt _O-

Wie o wie weet het?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:48

Mette schreef:

Ik wil nu graag een film op mijn Ipod zetten, gewoon eentje vanaf een dvd.. kan dat? Ik heb al wel (illegaal) een keertje een andere film erop gezet, maar dat was een jaar geleden en ik ben het weer kwijt _O-

Wie o wie weet het?

Hangt ervan af of je dvd beveiligd is. Als hij dat niet is kan je hem volgens mij gewoon op je pc zetten en hem met een converter (zoal videora) omzetten tot een formaat dat geschikt is voor ipod/iphone.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:51

liedje89 schreef:
Mette schreef:

Wie o wie weet het?

Hangt ervan af of je dvd beveiligd is. Als hij dat niet is kan je hem volgens mij gewoon op je pc zetten en hem met een converter (zoal videora) omzetten tot een formaat dat geschikt is voor ipod/iphone.

En hóé zet je hem op je computer? Als ik een dvd in mn laptop doe, gaat windows media center automatisch aan.. Ik krijg dus niet zoals bij bijv. een usb stick zo'n schermpje waar je kan kiezen..

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 19:19

Ik heb een iPod Video waar ook foto's op kunnen. Ik gebruik geen iTunes om liedjes op mijn iPod te zetten, maar een ander programma waar dat perfect mee gaat. Maar ik weet alleen niet hoe ik er foto's op kan zetten.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 20:32

Ik wil ook een film op me ipod zetten alleen hoe doe je dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:24

Misschien eens een paar pagina's doorlezen ofzo.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:06

Ashley5 schreef:
Ik heb een iPod Video waar ook foto's op kunnen. Ik gebruik geen iTunes om liedjes op mijn iPod te zetten, maar een ander programma waar dat perfect mee gaat. Maar ik weet alleen niet hoe ik er foto's op kan zetten.

Je moet in ieder eval een mapje in je bestanden aanmaken met fotos. Verder weet ik het niet omdat je met een ander programma werkt.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:15

Anthea schreef:

Sorry, is dit tegen mij? :?
Zoals ik zei: Ik heb al eens eerder een film erop gezet, maar ik weet niet hoe ik een film vanaf een dvd erop kan krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:16

Nee dat was niet tegen jou. :+

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:32

Anthea schreef:

Heb ik gedaan maar er staat niet hoe het werkt dusja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:38

Nou.. Je download een film, zijn zat mensen die ze aanbieden in MP4 formaat. Die importeer je in iTunes, je gaat naar het tabblad films en je klikt op synchroniseren.. Het spreekt toch voor zich?

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:15

Suus__ schreef:
Je moet in ieder eval een mapje in je bestanden aanmaken met fotos. Verder weet ik het niet omdat je met een ander programma werkt.

Ik heb inderdaad wel eens een map op mijn iPod aangemaakt toen die aan de computer aangesloten was. Daar heb ik toen wel een foto ingezet, maar als ik dan op mijn iPod naar de foto's ga, kan ik 'm niet zien.

Fabulous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:36

Weet iemand hoe ik een game op m'n iPod touch moet zetten?
Ik krijg het echt neit voor elkaar. Heb een game gedownload in iTunes Store, maar ik krijg hem niet op mn iPod := ..

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:43

Mette schreef:
liedje89 schreef:

En hóé zet je hem op je computer? Als ik een dvd in mn laptop doe, gaat windows media center automatisch aan.. Ik krijg dus niet zoals bij bijv. een usb stick zo'n schermpje waar je kan kiezen..

Je gaat gewoon naar windows verkenner, klikt met de rechtermuisknop op de dvd en klikt dan op map openen. Als het goed is krijg je dan een lijst met bestanden je kijkt dan welke bestanden het grootst zijn dat is meestal de film, Deze bestanden kopier je dan. (Je kan de bestanden het best even proberen om te kijken welke de film is). Let wel vaak kan dit dus niet met beveiligde DVD's die laten zich alleen in media player (of een ander (bijgeleverd) programma) afspelen. Over het algemeen is het makkelijker om de film gewoon te downloaden in het goede formaat, of in een ander formaat converteren duurt afhankelijk van de grote van het bestand ongeveer 1/2 uur tot 1 uur.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:22

Fabulous schreef:
Weet iemand hoe ik een game op m'n iPod touch moet zetten?
Ik krijg het echt neit voor elkaar. Heb een game gedownload in iTunes Store, maar ik krijg hem niet op mn iPod := ..

Heb je wel een app genomen die voor je ipod is? En heeft hij al opnieuw gesynchroniseerd?

Ashley5 schreef:
Suus__ schreef:

Ik heb inderdaad wel eens een map op mijn iPod aangemaakt toen die aan de computer aangesloten was. Daar heb ik toen wel een foto ingezet, maar als ik dan op mijn iPod naar de foto's ga, kan ik 'm niet zien.

Kan je een printscreen van je programma maken? Waarschijnlijk heb je dan het verkeerde mapje genomen, of is de foto een verkeerde grootte / exstenstie.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:26

Het programma wat ik gebruik is Winamp, dat gebruik ik met het liedjes overzetten enzo. Maar met de foto's heb ik het gewoon geprobeerd met Windows Verkenner. Ik ben toen gewoon naar de map toe gegaan. Daarmee heb ik een mapje gemaakt op mijn iPod in de hoop dat dat lukte.