Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureenn schreef:heo heb je dat voorelkara gekregenben al 3 uur bezig!
Tatjanaa schreef:Mijn msn doet echt weird...
Ik heb al minimaal 1 maand een ander wachtwoord. Nooit problemen mee gehad.. tot nu. Als ik mij aanmeld springt die terug op een wachtwoord met 8 sterretjes (********) Terwijl die van mij nu rond de 14 heeft![]()
Me wachtwoord veranderen heb ik al 100en keren gedaan, in alle mogelijke varianten. Maar nee nog steeds niks
Wie O Wie weet hier raar mee??
Annemijn schreef:Tatjanaa schreef:Mijn msn doet echt weird...
Ik heb al minimaal 1 maand een ander wachtwoord. Nooit problemen mee gehad.. tot nu. Als ik mij aanmeld springt die terug op een wachtwoord met 8 sterretjes (********) Terwijl die van mij nu rond de 14 heeft![]()
Me wachtwoord veranderen heb ik al 100en keren gedaan, in alle mogelijke varianten. Maar nee nog steeds niks
Wie O Wie weet hier raar mee??
Ik heb een 6-cijferig wachtwoord en als ik op 'aanmelden' heb geklikt springt hij ook naar 8. Maar verder doet ie het prima, dus ik vind het niet storend
Tatjanaa schreef:Annemijn schreef:Ik heb een 6-cijferig wachtwoord en als ik op 'aanmelden' heb geklikt springt hij ook naar 8. Maar verder doet ie het prima, dus ik vind het niet storend
Bij mij geeft die dan of aan dat de sever niet goed is of dat ik een ongeldige Live ID/wachtwoord heb
Laura24 schreef:"alle systemen zijn stabiel en draaien" dat is de status van msn (volgens de site)