De ene vaas is een vissenkom en de andere een met rechts wand en een iets smallere hals.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Leuk Janine Ik heb vandaag ook 2 vasen leeggemaakt, was meer kerst nog wat erin zatIk zat ook aan tulpen en/of een tak te denken. Ga eens kijken wat de action heeft aan plastic
De ene vaas is een vissenkom en de andere een met rechts wand en een iets smallere hals.
noviceh schreef:Leen: jullie kunnen daar tikkertje doen!
Fleda, welke kleur groen is dat? Wij hebben kiezelgroen en dit gecombineerd met mosgroen en ral9010. Alleen ral9010 zou voor mij ook te koud zijn.
Shanna schreef:Ik denk dat 2 (half) hoogslapers of een stapelbed ook ruimte besparend kunnen zijn. Dan hebben ze onder hun bed een plekje voor zichzelf, of bij een stapelbed heb je maar de ruimte van 1 bed (wel ruzie wie waar mag slapen wellicht). Kast(en) in het midden alszijnde tussenwandje kan goed werken, maar houdt er wel rekening mee dat je ook daarmee het licht wegneemt en dus een goed lichtplan zou moeten hebben.
MamaMiesje schreef:Druk bezig geweest met het toilet vandaag: restje verf van het woonkamergebeuren gebruikt + €50,- aan accessoires/wc bril/wc borstel/lamp et voilà:
[ [url=m/BiyvOf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eSm0he.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MR5hsv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ouG8yG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/65YQXo.jpg]Afbeelding[/url] ]
sharoontje schreef:Ik lees mee voor inspiratie.
Wij willen graag een ruime kledingkast voor 2 personen laten maken op zolder (schuine wand). Iemand die dit ook heeft? En belangrijker, door wie hebben jullie dit laten maken?
MoniqueT schreef:Wij zijn na drie maanden Nederland terug in Spanje. Bij Montel een bankstel gekocht en naar Spanje laten brengen door een verhuisbedrijf. Super blij mee!
[ [url=m/UEt65n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fsZnsr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het vloerkleed lag in de bouwmarkt van mijn vriendin, past er prima bij.
Vandaag niet op de bank gezeten trouwens, veel te lekker buiten!
[ [url=m/cICdms.jpg]Afbeelding[/url] ]