Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:veerledec schreef:Hier alles inclusief, alleen slopen zelf gedaan, voor 40k.
Poh dat vind ik nog wel veel geld hoor. Dat is inclusief stuccen enzo?
Wij betalen voor installeren €4000.- maar ik denk dat daar nog 500 bovenop komt. We zitten nu rond de €10.500 maar dat is puur omdat we een dure smaak hebbenOnze overburen hebben vrijwel hetzelfde gedaan voor €6500.- totaal
![]()
Mogelijk komt er nog een sunshower bij, dan komt er nog €1000.- op en er zullen nog wel onvoorziene kosten komen.![]()
[ [url=m/95mWHn.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:2,5 bij 2,5 ongeveer
IMANDRA schreef:Wij hebben een badkamer van 180 bij 320, casco opgeleverd, en hebben begroot zo'n €13k kwijt voor badkamer én toilet (130 x 100) inclusief tegels zetten meubels, montage, ombouw toilet bouwen en ietsje verleggen van leidingen (maar vermoed dat het iets lager uitkomt omdat de loodgieter de eerste keer al sneller was dan gepland). Moet er wel bijzeggen dat de tegelzetter familie is en dus wel minder in rekening brengt.
Montage + loodgieterwerk is 2500 (vloerverwarming omleggen, aansluiten spoelbakken, montage badkamermeubel + douchewand + 2 wc's + regendouche), meubels 7800, tegelwerk 3500. De kosten van de tegels zelf weet ik niet uit mijn hoofd, omdat we dezelfde vloer doorleggen als in de rest van het huis. Oh, en er komt natuurlijk nog een lamp bij, die zit hier nog niet bij.
Dus op zich is een prijs van 15k best redelijk denk ik.
MarjanB schreef:Wij hebben vrij standaard spullen besteld en 16k kwijt aan alleen inrichting. Dan hebben we nog niet de nieuwe muren die opgebouwd moeten worden en de installatie en het tegel zetten.. badkamer wordt 3 bij 3,5
Cer schreef:Ach, ik had een offerte voor alleen het klussen, die was al 9.000 euro voor twee kleine ruimtes (en daar stond bijv de container niet bij).
nu heb ik een all in prijs voor bijna het dubbele.. Maar goed, ik hoef me ook (bijna) nergens mee te bemoeien.. ik ben er ook niet, en dat bevalt me echt primaZe doen het tot nu toe supergoed, ik ga straks heel even kijken (eigenlijk wil ik niet
) dus ik ben benieuwd. Het zal wel 1 grote bende zijn..
![]()
Vandaag worden ook de spullen geleverd, hoef ik ook niet bij te zijn.. dikke prima
MarjanB schreef:Doe mij t nummer van die gasten even