Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Ieder kritisch geluid wordt hier neergesabeld,
enzino schreef:Dus lees je in en kom eens met interessante kritiek.
Mars schreef:Al is het windhandel, maakt mij niet uit. Het is interessant om te volgen en heb er hier en daar leuke bedragen mee verdient. Heb jij toch geen last van?
Kuggur schreef:Mars schreef:Al is het windhandel, maakt mij niet uit. Het is interessant om te volgen en heb er hier en daar leuke bedragen mee verdient. Heb jij toch geen last van?
Jij maakt je serieus geen zorgen of de beleggingen waar je je geld in stopt windhandel is of niet? Dat is hilarisch...
En à propos iedereen heeft last van instortende geldmarkten door blinde hebzucht. Of je er zelf in hebt geinvesteerd of niet.
Maar jullie beide reacties spreken (alweer) boekdelen over de struisvogel attitude die hier heerst. Een goede bevestiging van mijn inschatting. Bedankt daarvoor.
Kuggur schreef:Weet je, ik heb ze hier gesteld, en niemand heeft hier een antwoord op kritische vragen. Niemand die mij kan vertellen wat de waarde van crypto vaststeld, wat het is dat een willekeurige crypto coin zijn waarde geeft. Uitsluitend zijn eigen marktwaarde? Dat is windhandel.
Maar dat dáár mag je niet over praten; je mag de lol van de "money for nothing" waanzin tenslotte niet bederven.
enzino schreef:Kuggur schreef:Weet je, ik heb ze hier gesteld, en niemand heeft hier een antwoord op kritische vragen. Niemand die mij kan vertellen wat de waarde van crypto vaststeld, wat het is dat een willekeurige crypto coin zijn waarde geeft. Uitsluitend zijn eigen marktwaarde? Dat is windhandel.
Maar dat dáár mag je niet over praten; je mag de lol van de "money for nothing" waanzin tenslotte niet bederven.
"Vragen staat vrij", maar er zijn harde afspraken binnen de EU/de Fed en het IMF om oa inflatie te beteugelen.Citaat:Maar diezelfde vraag kan je stellen bij de euro of de dollar.
Citaat:Als alles goed gaat dan zit die vraag ingebakken door de overheid, want die eisen dat je je belasting betaald in hun eigen valuta. Maar als het niet goed gaat, dan krijg je situaties met hyperinflatie en is alles weg.
[/quote]Citaat:Maar hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld een aandeel. De waarde daarvan is de verdisconteerde waarde van de toekomstige dividenden, maar als morgen de vraag naar het product wegvalt zullen ze een faillissementsverkoop mogen doen en krijg je centen op je euro terug.
Kuggur schreef:Jij maakt je serieus geen zorgen of de beleggingen waar je je geld in stopt windhandel is of niet? Dat is hilarisch...
En à propos iedereen heeft last van instortende geldmarkten door blinde hebzucht. Of je er zelf in hebt geinvesteerd of niet.
Maar jullie beide reacties spreken (alweer) boekdelen over de struisvogel attitude die hier heerst. Een goede bevestiging van mijn inschatting. Bedankt daarvoor.