MMIDV schreef:Misschien hebben jullie tips voor mij?
Ik ben in november in dit appartement gaan wonen door mijn scheiding. In eerste instantie heb ik alle muren wit geverfd maar nu ben ik beetje bij beetje de boel in de juiste kleur aan het verven. In de woonkamer heb ik de muur achter de bank blauw, daar zit ook nog een (onnodige) schuifdeur dus dat breekt het wel wat. De korte wand is heel zacht roze. Dan heb ik nog een hele lange wand achter de tv. Die is nu nog wit maar wil ik ook in kleur hebben. Maar wat?
Ik heb aan een lichter soort blauw zitten denken, of het zachte roze van het korte wandje (en dan het korte wandje dezelfde kleur blauw als achter mijn bank?)
[ [url=m/hZ8PNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De wand achter mijn bank
[ [url=m/lwBbcu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Korte wandje met het heel zacht roze
[ [url=m/gggMYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D9lOVV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lange wand
Het is nog wat rommelig allemaal, heb een nieuwe kast die nog geverfd moet worden en waar alle zooi dus nog in gaat haha
Ik vind die blauwe muur heel mooi en de combi met het zachte roze wel gedurfd en heel goed uitgepakt. Wil je die muur roze houden? Ik zou dan de witte muur ook roze maken. Ik vind drie kleuren op de muur dan wat too much.
Vandaag heb ik mijn oude brocante bordenkastje naar zijn nieuwe bestemming gebracht. Dus heb ik weer wat ruimte in mijn bijkeuken.