antje_vip schreef:Ik heb de goudglimmende schoenen gekochtKan iemand het gat in mijn hand dichten?
Ik heb het vandaag ook overwogen maar kan helemaal niet op hakken lopen -ik vond die donker grijze mooi! Lopen ze een beetje lekker?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elsje123 schreef:Wat een leuk topic is dit toch! Ik lees stilletjes mee en af en toe als ik een vraag heb, kan ik het in de groep gooien en er is altijd wel iemand die een antwoord heeft!
Mijn vraag voor deze keer:
Weet iemand of je bij de Action ook glow-in-the-dark nagellak kan kopen? Als dat zo is: glowt die nagellak ook echt in the dark?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groeten Ellen
SAKKIA schreef:Valt even binnen:
Ik koop altijd heel erg veel bij de action en nu ik die pindakrans zieDie ga ik ook maken. Hoeveel pinda's heb je daarvoor gebruikt? is 1 zak voldoende?
Ik ga na mijn werk direct even naar de action, ik ga bijna elke week wel en kom ook altijd met veel te veel thuis
Sammylover schreef:Elsje123 schreef:Wat een leuk topic is dit toch! Ik lees stilletjes mee en af en toe als ik een vraag heb, kan ik het in de groep gooien en er is altijd wel iemand die een antwoord heeft!
Mijn vraag voor deze keer:
Weet iemand of je bij de Action ook glow-in-the-dark nagellak kan kopen? Als dat zo is: glowt die nagellak ook echt in the dark?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groeten Ellen
Action heeft dit niet, Essence wel! Deze doet het ook, in het begin wel sterker dan later.
Caelum schreef:Sammylover schreef:
Action heeft dit niet, Essence wel! Deze doet het ook, in het begin wel sterker dan later.
Die van essence werkt echt niet bij mij