vonneke schreef:wat zijn nou de kosten van het verbouwen van een badkamer ongeveer als ik een nieuwe vloer, nieuwe tegels, badcel, wastafel wil plaatsen? Gaat om een kleine badkamer.
Ik dacht aan 10.000 euro, maar is dat niet wat grof?
Ligt er ook aan in hoeverre je zelf iets kunt doen.
Hoe meer je zelf kunt doen, hoe minder kosten uiteindelijk. Als je alles moet uitbesteden ben je ook nog veel manuren aan't betalen
En is ook geheel afhankelijk van je smaak en wat daar dan voor een prijskaartje aan hangt 
En reclames goed in de gaten houden, ook op tegels e.d. zijn vaak leuke acties te vinden 
Wij moeten onze badkamer ook nog, is niet zo heel groot maar wel groot genoeg voor een bad.
Mijn vader werkt bij een installatiebedrijf dus krijgt het bad bv. tegen inkoopprijs en we hoeven geen btw te betalen, die dingen schelen dan bv ook al :-D
Enige wat wij dalijk moeten uitbesteden is het tegelzetten. De rest doen we icm mijn vader en eventueel wat familieleden.
Wij hopen met zo'n €4000 toch echt wel uit te komen
EDIT: Sorry ik spring hier zomaar even binnen haha. Uit automatisme gereageerd...
Zal me even voorstellen. Ik ben Melissa, 23 jaar oud en woon momenteel zo'n 5 jaar samen met mijn man.
Wilde me ook graag melden , lijkt me een erg leuk topic!