Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesita schreef:Hoe liggen jullie tuinen er nu bij? Hier een half gegraven vijver met een grote plas regenwater er in.Interessant is ook dat mijn witte klimroos één bloem heeft en mijn witte, grootbloemige clematis zelfs al sinds een paar weken volop in bloei staat!
Ondanks de kille temperaturen en de nachtvorst gaat ze vlijtig door en komt de ene na de andere knop open.
Verder heeft mijn jonge hazelboompje nu zijn laatste bladeren verloren maar heeft wel hele dikke knoppen. Die zien er uit of ze in korte tijd zouden kunnen opengaan. Gaan hazelaars altijd zo de winter door, dik in de knop? Of is hij net als de clematis ook behoorlijk in de war?
soesita schreef:Ha, dan is de hazelaar tenminste normaal. Het is al genoeg dat mijn clematis prettig gestoord is.![]()
Ja, ik vond het tot vorige week ook nog behoorlijk groen. Maar nu gaan de laatste blaadjes er toch overal in een rotvaart af, hoor.
Citaat:Hallo,
Ik meld me even in dit topic omdat ik een vraag heb.
Op mijn werk hebben we tijdens opruimwerkzaamheden een lidcactus ontdekt..
deze stond er blijkbaar al heel lang, en heeft dus een hele lange tijd geen enkel druppeltje water gehad.
de blaadjes van dit arme plantje hangen helemaal slap, en zijn ook erg dun.
Ik heb dit plantje mee naar huis toe genomen..
Hoe kan ik nou het beste dit plantje weer een beetje oplappen?