Gevoelskwestie... Mijn keuken is altijd schoon en opgeruimd, maar ik vind het fijn dat ik mijn keuken niet zie Verder krijg je ondanks een goede afzuigkap kookgeurtjes in je woonkamer. Als ik klaar ben met eten hoef ik het ook niet meer te ruiken
Farjen
Geplaatst: 25-06-12 10:04
Mootje schreef:
Vriendje heeft een medestander: Ik zou het wandje erin laten Ik gruwel van open keukens namelijk!
Mee eens Ofwel zou ik het wandje eruit doen en er eventueel een stukje toog, maar dan lijkt je ruimte alweer kleiner natuurlijk..
Ik vind een open keuken absoluut niet armoedig. Eerder wilde ik het ook niet en vond ik het wel ideaal zo'n dichte keuken. Maar dan wil ik hem niet direct aan m'n woonkamer, want een deur in de woonkamer (anders dan naar de gang) vind ik echt spuuglelijk en ontzettend onhandig.
Veel mensen halen de deur naar de keuken eruit (dus alleen de doorgang), maar dan kan je imo net zo goed een open keuken hebben
Bij ons wordt trouwens vandaag de keuken afgemaakt. Kastje vervangen enzo. Hopelijk is nu alles goed....... ben er wel beetje klaar me
Mootje
Geplaatst: 25-06-12 10:19
Ka, Gaan ze hard met klussen? Dat is het leuke, iedereen heeft een andere mening Lijkt me trouwens wel moeilijk als je het eens moet worden die er ook woont / gaat wonen
manzano
Geplaatst: 25-06-12 10:20
Mootje schreef:
Ka, Gaan ze hard met klussen? Dat is het leuke, iedereen heeft een andere mening Lijkt me trouwens wel moeilijk als je het eens moet worden die er ook woont / gaat wonen
Dat is vreselijk af en toe Ik ben al lang blij dat we nog beiden in hetzelfde huis wonen
TeeGee
Geplaatst: 25-06-12 10:20
Afzuiging zit in die koof, dus ingebouwd. In de koof komen tevens 10 spotjes en 2 boxjes voor de radio.
Ja ze gaan lekker Mo, deze week hebben ze de uitbouw en schuifpui in grote lijnen af dus dan kunnen ze verder met de vloerverwarming.
Naar zo'n afzuiging hebben we ook gekeken, maar toch niet gedaan. Radioboxen heb ik in de slaapkamer in het plafond en komen in de badkamer. Ik vind het vreselijk Vriendlief wil het graag, maar heb het in de woonkamer echt verboden
rowo
Geplaatst: 25-06-12 10:24
Onze keuken is officieel ook open, maar staat niet rechtstreeks in verbinding met de woonkamer. Komt door de vorm van de kamer en keuken.... vind het heerlijk zo
Je keuken is nog steeds stoer karen!
Vrijdag krijgen wij eindelijk de sleutel. Ik kan niet wachten!!
Laatst bijgewerkt door rowo op 25-06-12 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt
SAKKIA
Geplaatst: 25-06-12 10:27
Hahhaha ja wij verschillen in best veel dingen van mening, maar dat maakt het ook wel leuk hoor. Alleen hier heeft hij niet echt een keuze wat mij betreft Anders sla ik hem er eigenhandig uit (het muurtje dan he, vriendlief mag blijven) wel zijn we allebei verliefd op de hal Zonde van de ruimte zo'n vide, maar ook zoooooo mooi
Trouwens zaterdag zijn we er nog geweest en op een gegeven moment, heb ik een time out in de onderhandelingen gevraagd, even een overleg momentje Ik loop dus van de keuken de kamer in en schrik me helemaal wild, dacht toch serieus dat ik een hond ter grote van een deense dog naar me zag staren Maar het was een opgezette vos
manzano
Geplaatst: 25-06-12 10:30
Bij die keuken van Sakkia heb je volgens mij ook niet dat effect omdat het (als ik de foto's goed snap) een beetje de hoek om loopt toch......