Meubels pimpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyckuh

Re: Meubels pimpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:00

Bedje = klaar!

Afbeelding

Alleen vind ik die muur nu weer zo kaal, toch ook maar weer iets op verzinnen :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:19

Ahhhw schattig <3

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:22

Super leuk!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:27

Heel gaaf geworden!

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:30

wat een leuk kamertje....:D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:55

Rinske schreef:
benangelique schreef:
Zijn jullie het nooit beu? Ik kan echt geen kast meer zien en ik moet nog zoveel delen en lagen...

O:)
Je wil niet weten hoeveel onafgemaakte projecten hier nog staan _O- .

Hier ook!!! :D :P
En nauwelijks tijd. Maar geeft niks. :P
Hoef me nooit te vervelen!

__
Mijn mams had vandaag bij de kringloop drie ouderwetse rotan stoelen gehaald. Ga ze spray-paint blue maken en dan komen ze in de schuur en bij mooier weer in de tuin. :D

Joyckuh: Bed is echt prachtig! :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:04

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:13

MamaMiesje schreef:
Oooooooooooooooooooh....ik heb NOU toch iets gaafs gezien op MP.....
http://link.marktplaats.nl/599119690

Zo die is echt mooi!!
Zonde om zoiets te pimpen vind ik persoonlijk hoor.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:19

Ik heb eerst maar eens een mailtje gestuurd wat de exacte maten zijn van het ding; als het te groot is, dan struikel ik erover in de woonkamer. Bovendien wel handig als ik hem eventueel wel op ga halen, ivm vervoer. Vrees dat hij niet achterin mn auto past en daar wil ik niet achter komen als ik 117 km gereden heb :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:25

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:55

Deze zagen we op de Woonbeurs afgelopen week:
Afbeelding
Zó mooi blauw! <3
Waren echt afgeleefde, gebutste kastjes. Met een zwarte onderlaag, dan dat prachtige blauw erover, weer teruggeschuurd en tenslotte afgewerkt met een enorme glanzende/gladde lak. Echt súpergaaf! +:)+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:27

Die kist en die laatste vind ik heel mooi!

Die middelste, zoeen heeft mijn oma in donkerhout, maar dan links en rechts nog een kastje waar de spiegel doorloopt. Echt huge. Ze zou eind dit jaar verhuizen maar nu toch niet meer, hmmzz. :P Mag wel dingen uitzoeken bij der uiteindelijk! :D :D Hopen dat ze nog 10 jaar blijft zitten dan koop ik haar huis erbij. :')

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:20

Mies: Die kastjes zijn gaaf!!!!
Tafel zou niks voor mij zijn, maar hij is wel mooi! Ik zou hem zelf niet donker laten, maar dat komt meer omdat ik geen donkere meubels meer in huis erbij wil :')
En die kaptafel, mijne is mooier :P

Nou, net de hele kamer overhoop gegooid van Manou en nu staat het naar mijn zin. Alleen wil ik een boormachine! Ik moet nog wat zooi ophangen :') Ook meteen alles uit haar kamer gehaald wat niet meer nodig is. Is veel! Maar haar kamer ziet er nu super uit! Alleen de gang nu nog waar ik alle zooi op heb gezet :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 15:00

Boormachine is handy :j Ik kreeg dit jaar een accu schroef/boormachine van mn ouders: ook very handy +:)+
Áls ik die kist koop, dan blijft ie denk ik ook niet donker hoor :j Mijn enorme toogkast en vloer zijn al donker en de banken bruin, dus meer donker wil ik niet :n

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 15:28

De onze is stuk :( Maar ik denk dat ik maandag even naar de Ikea ga, nog wat planken ga halen die ik op wil hangen (2 beneden, stuk of 4 a 6 boven :') ) en dan kijk waar ik alles wil hebben en dan een boormachine bij mijn vader ga halen, kan meteen alles gedaan worden!

Nee, hier is nog de tafel donker e de stoelen donker. Vind ik al te donker :') Maar er moeten ook nieuwe stoelen en een tafel komen. Maar daar wil ik geen putjes van bestek in zien :') Dus nog even wachten tot ze allemaal netjes eten... Stoelen ga ik wel alvast halen :D Maar sssstt! Dat weet mijn vriend nog niet, en die vind ze in eerste instantie dan ook afschuwelijk en daarna heel mooi :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 15:47

Hahaha!
Ik heb mn eettafel op MP staan en daar was nu een bod op. De stoelen (van die rieten die hier laatst zilver gespoten op een foto stonden) doe ik denk ik naar de kringloop.
Ga een ronde witte tafel kopen bij de IKEA en van die naaldhouten/blanke keukenstoelen bij de IKEA, daar gaat dan nog een verfje over.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:01

Tafel word hier rechthoekig en de stoelen worden allemaal anders!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:05

Hoe heeft Manou geslapen in haar nieuwe bed, Joyce? Wilde dat een beetje? En heb je er nog zo'n bedhekje voor?
Ik vertelde afgelopen week tegen mijn moeder dat 'een meisje dat ik ken' -Manou dus, al in een echt bed sliep en ik meldde er meteen achteraan: Nou, Jinthe voorlopig écht nog niet hoor! :oo >;)
Mijn kleintje moet nog lekker klein blijven :P

Ik zit al een poos tegen onze slaapkamer aan te hikken, moet écht aangepakt worden. Heb de helft van het behang van één muur er al af (waterschade), maar de andere helft zit er nog op :') Een pot muurverf heb ik ook al klaar staan, maar geen puf meer gehad :=
Nu krijgen we dinsdag een nieuwe tv beneden en die van beneden gaat dus naar de slaapkamer (waar op dit moment nog een 18 jaar oude Sony beeldbuis staat _O- ). De 'nieuwe' slaapkamertv is gewoon zo'n platte en die willen we dan aan de muur maken, recht tegenover het voeteneinde.
Dus nouja...aan de slag in de slaapkamer maar!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:13

Damn, die gavfe tafel/wijnkist is al verkocht -O-

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:50

Even aan het mee lezen geslagen wat een leuke dingen .. De tweede is nu op komst en dus twee nieuwe kamers te maken heb een hoop ideeën hier opgedaan alleen zit nu op mijn mobiel .. Mijn oudste krijgt een pipstyle kamer met stijgerhout meubels zelf door mij en mijn vader gemaakt :)

Heb ergens wel een foto van haar bureau maar dan in haar nu nog oude kamer
Zit op mijn mobiel dus weet niet of het zo te zien is

http://m.facebook.com/?_rdr#!/photo.php ... 1248973856

Boom is ook zelf gemaakt

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 10:47

Mies: eerste nacht wilde ze niet gaan slapen :') maar vannacht ging het een stuk beter! Maar hier weinig keus, manou was laatst uit haar ledikantje geklommen, hoofd eerst.... En daarna durfde ik haar niet meer even wakker in bed te laten... Ach ja, ik heb nog een verschrikkelijk lui babymannetje!

Enne, zonder bedhekje!

Succes met behang verwijderen!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:13

Ik doe ook mee, heb net een zandstraalpistool gekocht, straalgrit en een verfspuit, ga een ledikantje blank maken
en dan mooi schilderen,

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 14:02

Goh, ik wist niet dat je dat als particulier zeg maar ook kon kopen/gebruiken! Waar koop je zoiets dan? :)

Hier dapper aan het behang begonnen; voordeel van voorheen duur behang is dat het er ook makkelijk af gaat :D De muur in een soort antraciet/krijtbord zwart geverfd.
Is matchend met de gordijnen.
Ga nu zo de bovenbladen/randen van de nachtkastjes, het bed en de ladenkast wit maken met het restant 'Old white' dat ik nog heb van mn tv kast project :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:35

Je foto doet het niet Lindy maar ben erg benieuwd, ik vind steigerhout heel erg mooi!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:47

Ik kom even jullie topic binnen vallen met een vraag ;) Ik heb een kastje (denk eiken) geschuurd, afgenomen met amoniak en daarna geverfd met witte matte lak op waterbasis. Maar tijdens het verfen zag ik al dat het op sommige plekken bruinig uitslaat en toen het droog was zag je het natuurlijk nog steeds. Net de 2de laag gedaan maar dat helpt niks. Weet iemand hoe het komt dat het bruin wordt (misschien het soort hout?)? En is er nog iets aan te doen? Vind het niet mooi... Heb nog een kastje staan en ben bang dat die dat ook gaat doen.