Alleen vind ik die muur nu weer zo kaal, toch ook maar weer iets op verzinnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rinske schreef:benangelique schreef:Zijn jullie het nooit beu? Ik kan echt geen kast meer zien en ik moet nog zoveel delen en lagen...
Je wil niet weten hoeveel onafgemaakte projecten hier nog staan.

MamaMiesje schreef:Oooooooooooooooooooh....ik heb NOU toch iets gaafs gezien op MP.....
http://link.marktplaats.nl/599119690
Mag wel dingen uitzoeken bij der uiteindelijk!
Hopen dat ze nog 10 jaar blijft zitten dan koop ik haar huis erbij.

Ook meteen alles uit haar kamer gehaald wat niet meer nodig is. Is veel! Maar haar kamer ziet er nu super uit! Alleen de gang nu nog waar ik alle zooi op heb gezet
Ik kreeg dit jaar een accu schroef/boormachine van mn ouders: ook very handy
Mijn enorme toogkast en vloer zijn al donker en de banken bruin, dus meer donker wil ik niet
Maar ik denk dat ik maandag even naar de Ikea ga, nog wat planken ga halen die ik op wil hangen (2 beneden, stuk of 4 a 6 boven
) en dan kijk waar ik alles wil hebben en dan een boormachine bij mijn vader ga halen, kan meteen alles gedaan worden!
Maar er moeten ook nieuwe stoelen en een tafel komen. Maar daar wil ik geen putjes van bestek in zien
Dus nog even wachten tot ze allemaal netjes eten... Stoelen ga ik wel alvast halen
Maar sssstt! Dat weet mijn vriend nog niet, en die vind ze in eerste instantie dan ook afschuwelijk en daarna heel mooi

Een pot muurverf heb ik ook al klaar staan, maar geen puf meer gehad 
). De 'nieuwe' slaapkamertv is gewoon zo'n platte en die willen we dan aan de muur maken, recht tegenover het voeteneinde. 
maar vannacht ging het een stuk beter! Maar hier weinig keus, manou was laatst uit haar ledikantje geklommen, hoofd eerst.... En daarna durfde ik haar niet meer even wakker in bed te laten... Ach ja, ik heb nog een verschrikkelijk lui babymannetje!
De muur in een soort antraciet/krijtbord zwart geverfd.

Ik heb een kastje (denk eiken) geschuurd, afgenomen met amoniak en daarna geverfd met witte matte lak op waterbasis. Maar tijdens het verfen zag ik al dat het op sommige plekken bruinig uitslaat en toen het droog was zag je het natuurlijk nog steeds. Net de 2de laag gedaan maar dat helpt niks. Weet iemand hoe het komt dat het bruin wordt (misschien het soort hout?)? En is er nog iets aan te doen? Vind het niet mooi... Heb nog een kastje staan en ben bang dat die dat ook gaat doen.