Gisteren de keukenkasten opgehangen en een plank voor de magnetron. ipv van 2 losse planken waar een hoop losse spullen op kwamen,en de bar is nu eindelijk weer leeg zoals het hoort:)
En het is dan nog de bedoeling dat er nieuwe meubels het huis in komen en dan aankleden.En daarbij willen we dus 1 wandje van 2.25m bij 2.50m voor die steenstrips te doen. En wil dan nog een radiator ombouw in de woning zodat dat ook net af kleed.
En heb aankomende week een afspraak met iemand die een grote kast en een 2pers hoog slaper wil maken voor ons(maar ligt eerst aan de prijs haha).
Hier nog geen schilderspullen gehaald... Heb mij toch een partij migraine Vandaag koopzondag bij de gamma en voel mij al wel beter, dus ga denk ik vanmiddag de spulletjes halen! Elei, Wat een mooi contrasterend accessoire Ik had ook een poezel uitgezocht in het asiel (een binnenkat die niet overweg kon met andere katten), maar ik kreeg zo'n enorme allergische reactie toen ik weer op mijn werk zat, dat ik hem maar had afgebeld. Gelukkig had hij de volgende dag al een baasje!
das vervelend, van die allergische reactie! Ik heb mn hele leven al katten en mn katten die ik had zijn bij mn ouders gebleven, wel echte buiten katten. Deze zat bij een oud vrouwtje en is aartslui haha maar ze matcht mooi met de stoel: en geeft mooi veel kleur in huis
Wat een mooi koppie zeg! onze rode accessoire is minder succesvol op het moment. Meneer heeft een vermoedelijke blaasontsteking, we zijn al bezig met een kuurtje, maar hij verzeikt de boel een beetje hier...
echt een leuke zeg!! blijft deze dan lekker binnen??
MMIDV
Geplaatst: 29-01-12 15:24
leuk! ik houd van rood dit was mijn rode
nu zijn dit onze accessoires (oude foto, ze zijn 2x zo groot en zwaar nu )
Eleionomae
Geplaatst: 29-01-12 16:02
Leuk al de rooie die grijzen zijn ook mooi, ik had een grijs gestreepte bij mn ouders
Onze poes blijft inderdaad gewoon lekker binnen, ze mag door het hele huis, maar ze ligt vooral gewoon heerlijk te maffen op haar kleedje op de bank naast mij Xono, vervelend van die blaasontsteking, hopelijk istie er snel vanaf ik moet met deze wel echt uitkijken dat ze niet nog vetter wordt, dus ze krijgt 2x per dag de aangegeven hoeveelheid van het asiel en daar moet ze het maar mee doen
Marley, Jouw katten horen echt bij het interieur Ik heb mijzelf een hele grote schop onder de kont gegeven en mijn wc is nu roze En wat heb ik nu een nog grotere hekel aan spuitstuc
Het is nog aan het drogen en moet straks nog even mijn planchet ophangen... Daarna komen er foto's!
Jes
Geplaatst: 29-01-12 17:22
Marley hoe ligt die rechter kat ingodsnaam??? Achterkant naar boven gedraaid en voorkant "normaal" ?
Eleionomae
Geplaatst: 29-01-12 17:23
ja ik zou net zeggen foto's! ik zou de wc bij ons eerst ook roze doen, maar ik heb vriendje een plezier gedaan en uiteindelijk voor blauw gekozen, inclusief een blauwe pleebril
Ik heb hier in de woonkamer gekozen voor enkele turquoise accessoires. Weet niet of vriendje roze zo leuk had gevonden....
Mootje
Geplaatst: 29-01-12 17:41
Foto's worden ge-upload op dit moment Ik zie wel dat ik wat plekjes met de franse slag heb gedaan Ik heb nog een beetje over, dus dat kan ik binnenkort met een kwastje bijwerken! Ook heb ik trouwens meteen verfafbijt, plamuur en schuurpapier voor mijn bijzettafeltje gekocht!
ikke in het bezit van een vriendje en roze wc / keuken / accessoires hahaha maar ik zeg steeds dat ik tegen zijn ernstig grote boxen aan moet kijken bij de tv en daar kan ik nog wel even mee vooruit denk ik
Saffier, de rechter kat ligt vrij normaal je ziet onder bij de kop van de andere kat zijn poten de achterste kat ligt zo ongeveer op zijn rug zoals ie altijd ligt hahaha, de bovenste 2 pootjes horen bij hem
Grrrrrr...... de elektricien heeft de elektraleidingen op zolder gesloopt...... nu kan er geen elektra meer getrokken worden. Dat betekent dat we het stukwerk moeten gaan openbreken
Dieuwke_
Geplaatst: 01-02-12 00:43
Oh dat meen je niet manzano! En nu? Dat wordt wel allemaal vergoed neem ik aan? Echt heel zuur
Nic
Geplaatst: 01-02-12 02:49
Ahh balen... Hoewel... Als het vergoed wordt, je weet maar nooit, ben je wel van het probleem van de loskomende hoekprofielen af!
Zo klote is dat met verbouwen, het gaat bijna nóóit precies zoals je wil! Bij ons kwam het (bestaande) stucwerk van het plafond zetten nadat ik het geverfd had, grrr!
Ik vind die stickers met je naam erop wel leuk ik hou niet zo van naamplaatjes voor bij de deur
Ik spam hier ook even een website waar een vriendinnetje werkt: http://www.dalani.nl/home.php?cat=62 Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken helaas, wat ik wilde bestellen, maar het werkt net zoiets als vente-exclusive of shopvip met telkens nieuwe aanbiedingen.