Zirano schreef:Simone Gefeliciteerd wel wat laat maar beter laat dan nooit
dankje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:winerieke schreef:Hhah! Ik ga morgen maar van die opberghoezen kopen die je vacuum kan zuigen. Ik moet toch mijn E rijbewijs ophalen kan ik mooi even langs. Zijn die trouwens wel groot genoeg om de paardendekens in te doen? Mij lijkt het een super plan, nu dekens wassen/schoonmaken en dan in zo'n hoes opruimen namelijk
Als het past laat je het dan weten?
Want dan zou aardig wat ruimte in de kast besparen![]()
fionaf09 schreef:Ze hebben toch ook van die oordopjes ? Tegen geluid?
Zo ja heeft iemand die, en zijn ze een beetje goed?
Elevien schreef:fionaf09 schreef:Ze hebben toch ook van die oordopjes ? Tegen geluid?
Zo ja heeft iemand die, en zijn ze een beetje goed?
Zijn best oke (tenminste, als je de oordopjes bedoelt die ik bedoel)! Aqua stop heten ze volgens mij. Ik had ze dus ook voor het zwemmen in chloorwater gekocht... anders heb ik gelijk oorontsteking. Het erin wurmen moet je even een handigheidje in vinden. Maar met slapen houden ze het geluid ook best goed tegen!
d0nnaa_dan schreef:Die harsstrips, lijkt me echt vreselijk pijnlijk![]()
Hebben ze eigenlijk ook felroze verf bij de Action, en wat is de verfprijs daar? Wil een krukje verven, en zit te twijfelen of het de moeite waard is om naar de Action toe te rijden of gewoon even langs Karwei te fietsen. Heb maar een klein blikje nodig
Bojangles schreef:Die helicopter is geweldig!Daar hebben wij heel veel lol mee gehad, hoe vaak die niet is neergestort, maarre we konden hem uiteindelijk wel onder controle houden
Helaas is hij nu wel stuk, hij maakte een noodlanding tussen onze flatscreen en de muur precies achter de kastToen was het helaas over met het ding haha!