Een vriend van ons zit in de vloeren en die zei dat alle laminaat onder de 10 euro prutzooi was

Nou ik heb net prijzen doorgekregen van het stucen van de complete woonkamer en plafond. Moet zeggen dat het me nog meevalt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parouscha schreef:Alle muren in de woonkamer zijn klaar. Net de kachel van dik 250 kilo eruit getild ! Man wat een zwaar ding man!!
Ik wil 't laminaat ook onder de houtkachel hebben. Dus de kachel hebben we eerst even aan de kant gedaan
Hier een deel van de woonkamer in 't laminaat
_Fer_ schreef:zooo wij zijn nu druk bezig met verhuizen...
slaapkamer, badkamer, extra kamer, toilet zijn af, spullen zijn allemaal verhuist behalve de bank en de beestjes
keuken is bijna af en benden alleen nog laminaat leggen!!
we moeten er de 15e wonen want dan is de huur opgezegd... maar dat komt wel goed denk
wij hebben trouwens beneden van de gamma laminaat en boven van karwei
slaapkamer
lillytjuh schreef:@youngster: haha net of ik onze eigen wc voorbij zie komen!
Hier is het aftellen geblazen! Volgende week woensdag de vooroplevering! week er op op donderdag eind oplevering! Begin me nu wel drukker te maken intussen. Vooral omdat vriendlief een nieuwe baan aangeboden heeft gekregen en dan binnen 2 weken moet gaan beginnen daar als hij zo snel weg kan bij zijn oude baas. Ineens voorzie ik een klus-probleem hahaha Reactie van mijn schoonouders: Dan huur je toch gewoon klusjesmannen in...... alsof het geld op mijn rug groeit! Maar goed....... ze hebben geen bal te zeggen en ik moet het maar over me heen laten komen. Maar intussen breekt het op en neer reizen in de spits en het slepen met mn hele hebben en houwen me natuurlijk ook aardig op dus dingen vallen bij mij nu gewoon net iets sneller verkeerd! Nog exact 14 dagen volhouden en dan is het huis echt van ons!!!!!!!!!!!
_Fer_ schreef:@Calice: thnx..!!
we moeten er 15 mrt wonen maar we slapen er nu al alleen hebben we geen keuken en de katjes wonen nog in ons oude huis ( dat is helemaal leeg op de bank na)
Bij jouw ziet het er ook gaaf uit zeg!! Wat heb jij precies voor de verwarming zitten??
zoiets willen wij ook we moeten er alleen nog voor rondkijken
parouscha schreef:Dat wil ik ook om de radiatoren heen hebben van die sierkasten of hoe je het maar noemt
Hier ligt de laminaat vloer er bijna in(woonkamer). Banken zijn vandaag gebracht en vanmiddag word mijn audio meubel gebracht
Vandaag akkoord gegeven voor de openslaande tuindeuren, die worden over 4 weken geplaatst.
Wij moeten hierdoor onze radiator verplaatsen. En dus krijgen wij hiervoor een Design radiator. Heeft iemand ook een voorbeeld van deze kachels in de woonkamer(Verticaal)
youngster schreef:Nou ze komen bij ons a.s. donderdag de vloerverwarming erin frezen! Dus van het weekend maar even slopen en zorgen dat het netjes is dat ze gelijk aan de slag kunnen. Kan ik ook met de stucer een datum gaan afspreken!
essiesilly schreef:calice mooie vloer heb jij! en idd mooi zo je verwarming weggewerktEN wat een mooi kattenhuis
haha
beterr youngster! word t lekker warm
youngster schreef:Calice idd een mooie vloer!!