Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:59

Welk merk is dat Willemyntjee?
Een vriend van ons zit in de vloeren en die zei dat alle laminaat onder de 10 euro prutzooi was :+

Nou ik heb net prijzen doorgekregen van het stucen van de complete woonkamer en plafond. Moet zeggen dat het me nog meevalt :=

_Fer_

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:07

@Youngster: dingen die meevallen zijn altijd mooi :D

Ohhh ik ben heel benieuwd naar ons beneden laminaat dan... dat was 10 nog wat ;)
boven was het een klein btje duurder maar wel alles gekocht met korting erop!!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:08

Ik heb nog een heeeeeeeeeeeleboel vvv-bonnen die je ook kan inleveren bij de praxis. Dus dat gaan we dan maar doen. Scheelt ook weer wat.
Het kost allemaal al genoeg. En ik moet ook nog lampen hebben.
Al heb ik vandaag 2 grote spotjes gekocht voor in de wc in chroom.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:20

Hoeveel m2 moet er gestuct worden? Wij hebben in november de gehele benedenverdieping, kan de nota wel even opzoeken zodat je kan vergelijken. Ik vond het stuccen juist tegenvallen... Boven hebben we nu 1 wandje zelf gedaan, maar ben blij dat we beneden hebben laten doen, het is enorm zwaar werk en het resultaat valt toch altijd tegen...

Wij hebben gewacht op een aanbieding bij de Gamma voor laminaat op de bovenverdieping. Wij hadden hier gelukkig de tijd en ruimte voor en er viel nog best wat te onderhandelen.

Voor de badkamertegels ben ik zelfs teruggegaan. De week nadat we het gekocht hadden kwam het in de aanbieding (3 voor de prijs van 2). Zonder problemen kreeg ik zo geld terug. Anders was ik ze gaan ruilen :-)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:29

Ik heb geen flauw idee :D
Maar ik had al te horen gekregen wat andere betaald hadden. Dit is ongeveer de helft daarvan.
En dan is de hele woonkamer superstrak.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:36

Geen ideeeee hoe t heet, niet de allergoedkoopste maar 1 duurder (iets van 8,50 oid).
Kijk tuurlijk is t niet zo mooi al laminaat van 25 euro per m2, maar voor een paar jaar in een huurhuis is t prima spul :)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:08

Ik had in Nederland heel mooi laminaat gezien. Was bij de gamma geloof ik. Zat rond de 40,00 per m2

Uiteindelijk hebben we het bij een bouwmarkt in Duitsland gekocht omdat alles meeslepen naar Duitsland toch wel weer heel veel werk was.
In Duitsland waren we nog geen 10,00 per m2 kwijt en het ligt er nog steeds heel netjes bij

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:04

denz schreef:
Parouscha, mooie kleur zeg op de muur, maar zie ik nou dat je laminaat over een prachtige houten vloer aan het leggen bent?

Klopt :D Wij vinden de vloer vreselijk! En zo oud bollig.. Dus we hebben besloten om er laminaat over heen te leggen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:21

Marjolein: ik ben wel benieuwd naar die nota. Wij moeten ook nog het eea laten stucen, maar ik hik ernstig tegen eventuele prijzen op :')

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:07

Ik ben een stiekeme meelezer voor als ik uit huis ga :o

Wij hebben thuis van de zomer onze huiskamer opnieuw laten stucen door een beunhaas, en dat scheelde aanzienlijk in prijs! :j Misschien eens even rondvragen in de buurt? :)

En niet te vergeten, het is erg netjes gedaan! :j

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:42

Beunhazen wat betreft stucwerk zou ik toch mee oppassen.. Wij hebben het gewoon legaal gedaan zeg maar, alleen het plafond bleek niet goed te zijn gedaan.. Dit is toen wel gewoon netjes opnieuw gedaan. Ik vraag me af of elke beunhaas dit wel zou doen.. Als je iemand echt persoonlijk kent is het anders, maar een onbekende zou ik mee oppassen.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:12

@youngster: haha net of ik onze eigen wc voorbij zie komen!

Hier is het aftellen geblazen! Volgende week woensdag de vooroplevering! week er op op donderdag eind oplevering! Begin me nu wel drukker te maken intussen. Vooral omdat vriendlief een nieuwe baan aangeboden heeft gekregen en dan binnen 2 weken moet gaan beginnen daar als hij zo snel weg kan bij zijn oude baas. Ineens voorzie ik een klus-probleem hahaha Reactie van mijn schoonouders: Dan huur je toch gewoon klusjesmannen in...... alsof het geld op mijn rug groeit! Maar goed....... ze hebben geen bal te zeggen en ik moet het maar over me heen laten komen. Maar intussen breekt het op en neer reizen in de spits en het slepen met mn hele hebben en houwen me natuurlijk ook aardig op dus dingen vallen bij mij nu gewoon net iets sneller verkeerd! Nog exact 14 dagen volhouden en dan is het huis echt van ons!!!!!!!!!!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:33

parouscha schreef:
Alle muren in de woonkamer zijn klaar. Net de kachel van dik 250 kilo eruit getild ! Man wat een zwaar ding man!!

Ik wil 't laminaat ook onder de houtkachel hebben. Dus de kachel hebben we eerst even aan de kant gedaan

Hier een deel van de woonkamer in 't laminaat

Afbeelding

Mooie kleuren zeg!

_Fer_ schreef:
zooo wij zijn nu druk bezig met verhuizen...
slaapkamer, badkamer, extra kamer, toilet zijn af, spullen zijn allemaal verhuist behalve de bank en de beestjes
keuken is bijna af en benden alleen nog laminaat leggen!! :D
we moeten er de 15e wonen want dan is de huur opgezegd... maar dat komt wel goed denk

wij hebben trouwens beneden van de gamma laminaat en boven van karwei

Afbeelding

Afbeelding

slaapkamer
Afbeelding

Jullie schieten ook al op :D , vind het behang in de slaapkamer erg mooi!

lillytjuh schreef:
@youngster: haha net of ik onze eigen wc voorbij zie komen!

Hier is het aftellen geblazen! Volgende week woensdag de vooroplevering! week er op op donderdag eind oplevering! Begin me nu wel drukker te maken intussen. Vooral omdat vriendlief een nieuwe baan aangeboden heeft gekregen en dan binnen 2 weken moet gaan beginnen daar als hij zo snel weg kan bij zijn oude baas. Ineens voorzie ik een klus-probleem hahaha Reactie van mijn schoonouders: Dan huur je toch gewoon klusjesmannen in...... alsof het geld op mijn rug groeit! Maar goed....... ze hebben geen bal te zeggen en ik moet het maar over me heen laten komen. Maar intussen breekt het op en neer reizen in de spits en het slepen met mn hele hebben en houwen me natuurlijk ook aardig op dus dingen vallen bij mij nu gewoon net iets sneller verkeerd! Nog exact 14 dagen volhouden en dan is het huis echt van ons!!!!!!!!!!!

Als het teveel klussen zijn kan je altijd een klus op werkspot zetten :j , dat hebben wij ook gedaan en onze huurwoning (die op last van de woningbouw gestuct moest worden) is toen voor 750 behangklaar gemaakt.
Maar wel spannend dat het nu zo opschiet :):) .

Nou het verfwerk van mn mooie trap is goed stootvast := , ben zondag toch hard naar beneden gekletterd (3/4 van de trap op je kont naar beneden gaat best hard :') ) het blijft toch even wennen een trap in een nieuw huis := .
En onze nieuwe kast is gisteren geleverd, plus dat de nieuwe lamp hangt :D.
Afbeelding
Afbeelding

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:45

@Calice: thnx..!!
we moeten er 15 mrt wonen maar we slapen er nu al alleen hebben we geen keuken en de katjes wonen nog in ons oude huis ( dat is helemaal leeg op de bank na)

Bij jouw ziet het er ook gaaf uit zeg!! Wat heb jij precies voor de verwarming zitten??
zoiets willen wij ook we moeten er alleen nog voor rondkijken

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 13:46

Mooie lampen! Die heb ik toevallig vorige week gespot en op het lijstje met aankopen die we nog moeten doen gezet! haha

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 13:52

Dat wil ik ook om de radiatoren heen hebben van die sierkasten of hoe je het maar noemt :D

Hier ligt de laminaat vloer er bijna in(woonkamer). Banken zijn vandaag gebracht en vanmiddag word mijn audio meubel gebracht :):)

Vandaag akkoord gegeven voor de openslaande tuindeuren, die worden over 4 weken geplaatst.

Wij moeten hierdoor onze radiator verplaatsen. En dus krijgen wij hiervoor een Design radiator. Heeft iemand ook een voorbeeld van deze kachels in de woonkamer(Verticaal)

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:00

Parouscha, zal een foto opzoeken van onze radiator in de woonkamer, is zo'n lange smalle. Bedoel je dat?

En over die radiatorbekleding, een bouwmarkt heeft dat ook :)

Fer, jij ook hier :D Waar ga je eigenlijk naar toe verhuizen of blijf je in Maasland? :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:17

@ youngster, wc ziet er zeker al mooi uit, daar kan je wel een tijdje vertoeven :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:17

Woplala schreef:
Parouscha, zal een foto opzoeken van onze radiator in de woonkamer, is zo'n lange smalle. Bedoel je dat?

En over die radiatorbekleding, een bouwmarkt heeft dat ook :)

Je kan ze ook zelf maken :)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:46

Nou ze komen bij ons a.s. donderdag de vloerverwarming erin frezen! Dus van het weekend maar even slopen en zorgen dat het netjes is dat ze gelijk aan de slag kunnen. Kan ik ook met de stucer een datum gaan afspreken!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:50

calice mooie vloer heb jij! en idd mooi zo je verwarming weggewerkt :D EN wat een mooi kattenhuis :D haha
beterr youngster! word t lekker warm :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:52

Calice idd een mooie vloer!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:56

_Fer_ schreef:
@Calice: thnx..!!
we moeten er 15 mrt wonen maar we slapen er nu al alleen hebben we geen keuken en de katjes wonen nog in ons oude huis ( dat is helemaal leeg op de bank na)

Bij jouw ziet het er ook gaaf uit zeg!! Wat heb jij precies voor de verwarming zitten??
zoiets willen wij ook we moeten er alleen nog voor rondkijken

Vinden de katjes het niet gek dat bijna alles uit huis is? :=

We hebben een radiatorombouw om de verwarming heen :j , we hebben hem in onderdelen bij de Praxis gekocht en zelf op maat gemaakt. het merk is CanDo http://www.cando.eu/nl-nl/assortiment/ .

parouscha schreef:
Dat wil ik ook om de radiatoren heen hebben van die sierkasten of hoe je het maar noemt :D

Hier ligt de laminaat vloer er bijna in(woonkamer). Banken zijn vandaag gebracht en vanmiddag word mijn audio meubel gebracht :):)

Vandaag akkoord gegeven voor de openslaande tuindeuren, die worden over 4 weken geplaatst.

Wij moeten hierdoor onze radiator verplaatsen. En dus krijgen wij hiervoor een Design radiator. Heeft iemand ook een voorbeeld van deze kachels in de woonkamer(Verticaal)

Jullie gaan snell :D , volgensmij zijn openslaande deuren wel heerlijk voor de zomer :9 .
Ik heb geen design radiator in de woonkamer dus kan je er helaas niet mee helpen.

youngster schreef:
Nou ze komen bij ons a.s. donderdag de vloerverwarming erin frezen! Dus van het weekend maar even slopen en zorgen dat het netjes is dat ze gelijk aan de slag kunnen. Kan ik ook met de stucer een datum gaan afspreken!

Spannend hoor :):) , bij ons waren ze in een half dagje klaar met de hele benedenverdieping :D .

essiesilly schreef:
calice mooie vloer heb jij! en idd mooi zo je verwarming weggewerkt :D EN wat een mooi kattenhuis :D haha
beterr youngster! word t lekker warm :D

Hahah danku danku, ja onze poezels zijn verwende nesten :)) .

youngster schreef:
Calice idd een mooie vloer!!

Dankje :D , we zijn er nogsteeds super blij mee.
Momenteel zijn we de vloerverwarming aan het opstarten dus nu kunnen we echt van warme voetjes gaan genieten.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:00

Lekker hoor :D I luv vloerverwarming!
En de katten overigens ook :))

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:03

ik ook maar ik heb t niet :') haha zoooo koud maar ja heb een lief vriendje, 2 honden en harig kleed die me warm houden.. dat dan weer wel haha