Ir111 schreef:Centrum Leiden!GAAF!
Hebben jullie een oud pand gekocht of nieuw?? Ben benieuwd, ik vind Leiden leuk!
Late reactie sorry

Het is een pand uit 1990. Was eigenlijk op zoek naar een niet al te krakkemikkig ous huis met balken etc maar alles was of way te duur, of geen tuin, of op punt van instorten. Toen liep ik tegen dit aan, van de buitenkant vind ik het er stiekem wel een beetje saai uitzien

Wat foto's:
het huis van de buitenkant
de tuin
de rest van tuin
het straatje

en tot slot een stukje leiden in de sneeuw

Wat supergaaf dat je een bod hebt gedaan Vonneke! Ik haatte dat wachten! Waarom kunnen dat soort dingen niet gewoon met 3x heen en weer bellen geregeld zijn he? pff!
Fijn dat ze het gaan regelen met je blad Marquez! Zou inderdaad als het kan wel even zwart op wit vragen of je die andere mag verzagen, of anders even de naam noteren van degene die je dat verzekerd heeft

Een moodboard helpt inderdaad heel erg veel! Gewoon een tijdje alles uitknippen/scheuren wat je tegenkomt en uiteindelijk voor elke kamer opplakken wat je van al je knipsels het mooiste vindt! En inderdaad heel heel veel woonbladen en woonwinkels bekijken! Heb jammergenoeg geen grijs/wit voor je. maar in topic 1 (geloof ik...