Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Simyo internet werkt bij mij altijd goed, kan goed op interne zien hoe veel ik verbruikt heb en als het goed is komt er ook nog een app voor je verbruik
Bij een iPhone (4s, dat wel) van 16 gb kan je 13/14 gb 'echt' gebruiken. Ik heb redelijk veel Apps, muziek en foto's en merk nu wel dat ie vol begint te worden, hoeveel foto's heeft je moeder ongeveer?ik denk zelf dat 32 te veel is
Quad schreef:Zal mij hier ook even aanmelden, zit zelf helemaal in dit wereldje
Dus voor vragen over abonnementen of telefoons, shout!
Edit:
In geval van abo's, het is belangrijk om te weten hoeveel SMS/MIN en MB's nodig zijn. Klein ideetje voor velen die een leuke telefoon zoeken voor niet al te veel geld: Sony Xperia T via GSMtopdeal.nl
Je krijgt de telefoon gratis vanaf €21,25 per maand met 750MB, 200MIN en 0SMS (0,23 per sms buiten bundel).
Netwerk is T-mobile.
GaitMonster schreef:Ik ga deze week de Iphone 5 bestellen. Iemand ervaringen?Het kost even wat, maar hopelijk is hij het waard.
fransje23 schreef:Quad schreef:Zal mij hier ook even aanmelden, zit zelf helemaal in dit wereldje
Dus voor vragen over abonnementen of telefoons, shout!
Edit:
In geval van abo's, het is belangrijk om te weten hoeveel SMS/MIN en MB's nodig zijn. Klein ideetje voor velen die een leuke telefoon zoeken voor niet al te veel geld: Sony Xperia T via GSMtopdeal.nl
Je krijgt de telefoon gratis vanaf €21,25 per maand met 750MB, 200MIN en 0SMS (0,23 per sms buiten bundel).
Netwerk is T-mobile.
He, daar wilde ik net een vraag over stellenIk heb daar ook naar zitten kijken en het leek mij wel wat, maar is dus echt een aanrader?
xIrlijn schreef:Hee! Mijn oude sony xperia heeft het helaas begeven, dus ik ben met spoed opzoek naar een nieuwe telefoon! Voor mij is het belangrijkste punt een groot scherm (maar het toestel moet niet veel groter dan een iPhone zijn), goede camera en redelijke batterijduur (gewoon een dag meekunnen). Ook wil ik graag gebruik gaan maken van verschillende apps, maar ik neem aan dat dit tegenwoordig op alle smartphones mogelijk is.
Ik heb niet ontzettend veel geld te besteden (rond de 200 euro), maar als ik een nieuwe mobiel koop dan wil ik wel in een goede investeren. Ik heb verder geen voorkeur voor een bepaald merk. Heeft iemand misschien een aanrader?
GaitMonster schreef:Quad schreef:Ligt eraan hoe je de iphone wilt bestellen, is dat incl. abonnement of gewoon los?
Sorry, inderdaad een beetje onduidelijk. Ik wil hem los bestellen, heb al een sim-only abonnement.