Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat kan er toch wel af

,

Kido schreef:En toch waarschuwen ze daarvoor maar men moet t vooral zelf weten.......
). Echter het is niet illegaal en de consumentenbond heeft aangegeven dat een consument zelf mag weten wat hij met het apparaat doet. Ik zou er als Apple-zijnde niet blij mee zijn in ieder geval, puur uit commercieel oogpunt
(maar dat is een hele andere discussie
) Ik doe het in ieder geval niet, ik zie altijd apen en beren op de weg en ben bang dat mijn Iphone op hol slaat of zo

SAKKIA schreef:Mijn Iphone komt vanmiddag! Kan echt niet wachten![]()
![]()
Maar even een vraag, hebben jullie er ook een hoesje omheen en waar hebben jullie deze gekocht? Ik wil graag een mooie, luxe uitziende hoesje![]()
En hoe hebben jullie dat gedaan met het overzetten van jullie nummers en foto's van de oude SIM-kaart op de nieuwe? Ik heb namelijk nu geen Iphone en mijn contractverlengt, maar ik wil natuurlijk wel mijn nummers meenemen naar mijn nieuwe tel en ook eigenlijk mijn foto;s

ikdoemaarwat schreef:Kido schreef:Pas wel op met Jailbreaken met t oog op garantie enzo....
jailbreaken heeft niks met je garantie van doen
![]()
Maar even een vraag, hebben jullie er ook een hoesje omheen en waar hebben jullie deze gekocht? Ik wil graag een mooie, luxe uitziende hoesje![]()
En hoe hebben jullie dat gedaan met het overzetten van jullie nummers en foto's van de oude SIM-kaart op de nieuwe? Ik heb namelijk nu geen Iphone en mijn contractverlengt, maar ik wil natuurlijk wel mijn nummers meenemen naar mijn nieuwe tel en ook eigenlijk mijn foto;s
![]()
), en als je m uit zo'n zakje moet halen, heb je toch echt twee handen nodig
.