Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_bloempje01_ schreef:Ik heb jullie hulp nodig! Normaal is je batterij groen hé op je scherm. Vanmiddag was de batterij opeens helemaal grijs en stond er een uitroepteken bij. Heel raar maar na een half uur was het ook opeens weer goed. (was hij gewoon weer groen en uitroepteken was weg) Maar nu staat het er weer sinds een kwartiertje. Weten jullie wat dit is of betekend? De batterij is vanmiddag opgeladen en nu nog voor 62 procent vol. Ohja en bij meldingen staat er ook niks aangegeven.
Szan schreef:Regenpier schreef:Heeft iemand hier toevallig de chacha? Ik vind hem zo gaaf om te zien! Wil hem misschien gaan kopen maar heb totaal geen ervaring met htc. Is ie fijn?
Ben ik ook erg benieuwd naar! Ik lees ook dat het scherm echt klein is, maar is dat in werkelijkheid ook zo? Ik heb de ChaCha wel gezien, maar weet niet hoe het scherm bevalt bij intensief gebruik. Ik wil in principe alleen de telefoon gebruiken voor mail/sms/telefonie, en af en toe wat kleine internetdingetjes. Ben geen fanatieke internetgebruiker dus.
Ik twijfel namelijk tussen de iPhone () en de HTC ChaCha.. ChaCha is veel goedkoper, maar vraag me af of de gebruiksvriendelijkheid dus wel goed is..
Edit: komt Facebook overal op de telefoon terug, omdat het ook wel 'DE Facebook telefoon' word genoemd? Heb namelijk geen Facebook, dus dat hoeft voor mij allemaal niet... Weet wel dat er een FB knopje op zit, maar die sla ik gewoon over dan
joyce2 schreef:Ik mag volgende week mijn abbo verlengen en ik neig ook heel erg naar HTC, mijn vriend heeft de Desire S sinds een week of 3 en wellicht dat ik daar ook voor kies. Maarja, eerst maar eens zien wat voor aanbiedingen er volgende week allemaal zijn!
@Maxx: Ik heb hele slechte ervaringen met LG, dus daar zou ik zelf niet zo snel meer voor kiezen...
imd schreef:LG zou ik persoonlijk nooit voor gaan, die hebben hun reputatie bij mij zo ongeveer definitief verkloot, zoveel gezeik als iedereen daar mee had.. Die moeten eerst eens een tijdje fantastische toestellen gaan maken voordat ik het evt. zou overwegen..
@themuisje: desire s? fijne telefoon, als ik 'm vergelijk met de wildfire van m'n broertje is ie een stu sneller en heeft ie een veel mooiere beeldkkwaliteit. verdere verschillen kan ik je zo niet geven want ik heb die van mn broertje niet uitgebreid bekeken..
themuisje schreef:wauw wat veel reacties al
Linde_ de chacha word hem sowieso niet. vind hem erg BlackBerry aandoen. en aangezien ik een hekel aan die dingen heb
Livito oh dat klinkt wel fijn is dat de betere uitvoering van de telefoon die ik nu heb zeg maar?
HTC sensation lijkt me erg groot? denk niet dat die in mijn broekzak past helaas. dat is toch echt wel een must!
imd HTC desire s heeft volgens mij een vriendin van mij. zal haar eens vragen. als dat hem daadwerkelijk is vrees ik dat ook deze te groot is...